Skip to main content

Wanneer ik de optie selecteer om KPN TV+ te bestellen als bestaande klant wordt ik onherroepelijk uitgelogd elke keer dat ik het probeer. Jullie maken van jullie eigen site een rommeltje met allerhande omleidingen en links die niet werken.

 

Tevens las ik over internet van 4 Gb/s maar ik kan dit nergens vinden in het klant dashboard. Enkel bij de FAQs zie ik dat het we mogelijk moet zijn.

 

Graag had ik opheldering. Ik heb deze week al meermaals een half uur in de wacht gehangen en wordt dan opgehangen als het moment daar is. Ben het inmiddels spuugzat. Wat ik ook probeer er komt nul reactie vanuit KPN. De chat bot is al even rommelig.

Hoi @Nick Peters,

Het wil allemaal niet bepaald lukken merk ik. 

TV+ bestellen wil niet, 4Gbit/s kun je geen duidelijkheid over vinden en bel je blijft je maar in de wacht hangen. Niet hoe het zou moeten natuurlijk. 

 

Eerst maar eens het bestellen. Dit doe je via MijnKPN. Heb je al cookies en cache verwijderd? Of een andere browser geprobeerd? Als het eenmaal lukt kun je ook 4Gbit/s bestellen

En anders probeer het eens meteen om 08:00 om 0800-0402 te bellen, dan moet de drukte minder zijn. Of zoek contact via Facebook of X.