Skip to main content

mijn kpn + ontvanger loopt de laatste tijd regelmatig vast ook vaak beeld en dan geen geluid 

hebben hier meer mensen last van ?

moet dan de stroom van het kastje afhalen en dan weer opnieuw opstarten en dan doet hij het weer 

kpn hoe zit dat ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ja, dat is een van de mogelijkheden inderdaad. Bij ons werkt dit wel, maar voor een dag of 2 en dan begint het gedoe weer helaas.


Klopt het is zeer irritant hè KPN wanneer gaat U hier wat aan doen en doe dan gelijk een goede favoriete lijst erbij hoe het nu is is waardeloos 


Favoriete zenders kunnen al aangemaakt worden, @Bergeman.


Ja leuk en aardig maar een lijst zoals de gids kan niet

je kunt alleen zien wat er nu op tv is en een directe koppeling er naar ook niet 


Hi @Bergeman,

Het is sinds de software update van januari mogelijk om een favorietenlijst in te stellen:

 

Daarnaast wordt er nu een nieuwe software update uitgerold waarmee veel issues met het geluid aan worden gepakt, ik hoop dat jouw problemen voorbij zijn  nadat jouw ontvanger deze update binnen heeft gehaald!

 


Oké die update heb ik niet gezien ook niet in berichten heb nu per toeval de favorieten lijst er in gezet 


Wanneer komt die update heb nu firmware 0.25.0 


Oké die update heb ik niet gezien ook niet in berichten heb nu per toeval de favorieten lijst er in gezet 

Top dat dit gelukt is!

Wanneer komt die update heb nu firmware 0.25.0 

Wanneer komt ‘ie?

  • Preselectie15 februari
    Deze groep bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol.
  • Uitrol23 februari

Heb je hem na 23 februari nog niet, dan kun je de update zelf starten via: 

Menu > instellingen (wieltje) > Open algemene instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over > Controleren op KPN TV+ app updates