Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ op iPad, tekst opname starten blijft in beeld

• July 17, 2025
  • 6 reacties
  • 44 keer bekeken

Op mijn iPad kan ik geen volledig beeldscherm gebruiken. Een deel van het scherm geeft de melding Opname starten. Hoe krijg ik dat uit beeld?

mvg

Bernard Koëter 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Zeezicht, standaard start een stream met dat beeld inderdaad. In het deel waar het tv beeld zit, zitten ook een aantal knoppen. Rechtsonder zit een knop om de uitzending fullscreen te maken. Wordt het daarmee wel fullscreen als je die knop gebruikt?

6 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Zeezicht,

Dit is erg vervelend, heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

• Auteur
  • Topper
  • July 17, 2025

Dank voor je reactie. Ik gebruik de laatste versie van de KPN TV+App, versie 0874.02 (1622). Op nieuw installeren heeft bij de laatste versie toch zin begrijp ik. 

• Auteur
  • Topper
  • July 17, 2025

Net de app opnieuw geïnstalleerd: helaas geen volledig scherm. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 21, 2025

Hoi ​@Zeezicht, standaard start een stream met dat beeld inderdaad. In het deel waar het tv beeld zit, zitten ook een aantal knoppen. Rechtsonder zit een knop om de uitzending fullscreen te maken. Wordt het daarmee wel fullscreen als je die knop gebruikt?

• Auteur
  • Topper
  • July 21, 2025

Dag Jasper,

Dank voor je reactie. Ik heb dit inmiddels ook ontdekt (een beetje laat). Waarschijnlijk nu pas omdat de vraag Opstarten sinds kort in beeld kwam. 

Jasper van KPN
Moderator

Fijn dat het gelukt is ​@Zeezicht. Soms moet je dat soort dingen net weten inderdaad. Vanaf nu kan je het weer lekker fullscreen kijken 🙂

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.