Skip to main content

Deze week heeft de monteur KPN TV+ bij mij geinstalleerd / zenders stonden mooi op volgorde / nu blijkt plots dat een zender die op voorkeurtoets 30 stond sinds vandaag op 508 staat / heel lastig! / kan ik dit herstellen?

Welke zender is dat dan want naar mijn weten is er helemaal niets veranderd.


L1 lokale zender / stond bij instellatie op 30 / nu 3 dagen later op 508


L1 heeft naar mijn weten nooit op 30 gestaan, daar zit Canvas al sinds jaar en dag.


Bij Ziggo staat de regionale zender uit de regio zelf op kanaal 30 en in de hogere nr's vanaf 701.

Bent U overgestapt of heeft U de coaxkabel nog aangesloten en per ongeluk nog digitaal gekeken via Ziggo?


Bij Ziggo staat ie op 30.

Bij kpn op 508.

Het is maar 1 cijfer meer intoetsen toch?

Dit zijn de regionale zenders die je via het kpn aanbod krijgt in de provincie Limburg. 

Limburg
L1 TV 508 /891
TV Brabant 507 /886
TV Gelderland 506 /884
Omrop Fryslân** 502 /880

Wil je er meer (alle 13) haal dan de gratis app Regio TV uit de Google Play Store. 

(** = uitzondering op must carry. Provincie Fryslân betaalt KPN voor doorgifte Omrop Fryslân in de provincies Zuid-holland, Zeeland, Utrecht, Flevoland, Gelderland, N-Brabant en Limburg)


Hoi @Tini H, welkom bij ons op het forum en welkom bij KPN! Wat de anderen zeggen. L1 staat bij ons niet op kanaal 30. Ik vermoed dat je overgestapt bent van Ziggo en dat je in eerste instantie nog naar het signaal van hun keek. Bij ons kan je de zender vinden op 508.

Het is niet mogelijk om de volgorde zelf aan te passen.