Skip to main content
Beantwoord

KPN TV: sinds gisteren geen zenders of functies meer te wisselen

• August 26, 2026
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Sinds gisteren opeens geen mogelijkheid meer om van zender of functie te wisselen. Modem reset gedaan. Batterijen vervangen. Ai geraadpleegd. Alles mogelijke oplossingen geprobeerd. Helaas. Wie herkent dit of heeft oplossing?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Afstandbediening storing, dat klinkt inderdaad vervelend! Net als Peter ben ik ook benieuwd welke tv-ontvanger je precies hebt, kan je dat vertellen?

Aanvullend ben ik ook benieuwd wat je precies hebt geprobeerd. Je zegt 'alles mogelijke oplossingen geprobeerd’, maar wij weten niet wat je hebt geprobeerd. Wij zien niet wat jij ziet, we zien alleen wat jij vertelt.

Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 26, 2026

Dat is vervelend. 

Welke ontvanger heb je?

HMB2260, VIP2952, VIP5202 of DIW7022 (TV+)?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 31, 2026

Welkom op de community ​@Afstandbediening storing, dat klinkt inderdaad vervelend! Net als Peter ben ik ook benieuwd welke tv-ontvanger je precies hebt, kan je dat vertellen?

Aanvullend ben ik ook benieuwd wat je precies hebt geprobeerd. Je zegt 'alles mogelijke oplossingen geprobeerd’, maar wij weten niet wat je hebt geprobeerd. Wij zien niet wat jij ziet, we zien alleen wat jij vertelt.

Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken.