Skip to main content

Graag wil mijn Ziggo TV-abonnement omzetten in een KPN TV-abonnement. Ik heb al een Internet van KPN, vaste lijn en mobile van KPN. Hoe kan ik dit in gang brengen? Welke keuze in zenders heb ik? Wat wordt de kosten van het totaal pakket? Zeggen jullie Ziggo op? Wanneer kan het ingaan?

Hallo @Gerardleo ,

Je hoort Ziggo gewoon zelf op te zeggen. Dat gaat ook het snelste en dan weet je ook meteen waar je aan toe bent. 
 

Wat betreft KPN. Je kunt voor tien euro per maand TV toevoegen. Mogelijk moet je wel over op KPN Hussel als je dat nog niet hebt. Als je het doorvoert via MijnKPN, dan gaat het meteen in. Meestal heb je een werkdag later al de ontvanger in huis. Lukt het niet via MijnKPN?, bel dan morgen naar 0800-0402

Hieronder staan de prijzen. Je krijgt het pluspakket gratis omdat je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. Inclusief het pluspakket heb je zo’n 70 zenders. Hier staan ze allemaal op een rijtje: 


https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm

 

 


Ziggo televisie je in dit geval zelf opzeggen omdat je al een vast abonnement hebt bij kpn. Daar voeg je KPN TV alleen maar aan toe. Daardoor kan kpn Ziggo niet voor je opzeggen. 

Zenderindeling via pdf.

Zenderindeling op breedbeeldweetjes.