Skip to main content
Vraag

KPN TV+ voldoet niet aan mijn verwachtingen

• September 1, 2023
  • 32 reacties
  • 586 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

32 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 10, 2023

Als je passthrough kiest zou ik op de tv ook passthrough /doorloop kiezen.. en als je stereo kiest op de tv ook

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • September 10, 2023

Oké, klinkt hoopvol maar het geluid loopt nog niet helemaal synchroon. Maar ik zal een schakelen tussen passthrough en stereo. 

Als geluid en beeld niet synchroon lopen, dan is dat irritant. Ik heb dat op mijn tv+ box (die ik inmiddels retour heb gestuurd) ook wel eens gezien bij een bepaalde instelling.

Maar, als ik kritisch kijk zie ik ook wel eens een klein verschil tussen beeld en geluid op mijn 5202, . Kan misschien ook aan zender of programma liggen?

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 10, 2023

@Katana321 dat klopt wel , op dolby 5.1 kanalen werkt het 100 procent.. op stereo only kanalen 95 procent 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoe ervaar je dat het nu is, @Abzek?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 14, 2023

Nog steeds moet ik mijn kpn box twee keer opstarten bij de TV in de huiskamer.  Bij de andere twee tv’s gaat het meestal goed. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Vervelend! En als je de ontvangers omwisselt van plek, merk je dan dat de klachten meeverhuizen met de ontvanger of blijven ze op de plek van de ‘oude’ ontvanger? Fijn dat het met de andere twee inmiddels wel goed gaat!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 18, 2023

Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Zal dit deze week even proberen.