Skip to main content

Bij een aantal zenders waaronder een en canvas krijg ik op het tablet de melding alleen beschikbaar thuis.   ik start deze thuis op via internet van kpn. 

kanttekening de wifi word niet verstrekt door de kpn router maar door mijn eigen. ubiquiti amplifi mesh router.

Bij een aantal zenders waaronder een en canvas krijg ik op het tablet de melding alleen beschikbaar thuis.   ik start deze thuis op via internet van kpn. 

kanttekening de wifi word niet verstrekt door de kpn router maar door mijn eigen. ubiquiti amplifi mesh router.

Het maakt niet uit dat de wifi verstrekt wordt door jouw eigen router.

Helaas komt dit fenomeen wel vaker voor en is de administratieve koppeling tussen jouw Internet abonnement en TV abonnement verloren gegaan.

Ik hoop dat er snel een moderator zal reageren die de juiste mensen aan het werk kan zetten om dit te herstellen.


Goedemorgen @RolandP, begrijp dat je jouw tablet via de eigen wifi verbonden hebt? Dan behoor je toegang te krijgen tot zenders als Canvas. Het maakt verder niet uit dat je een eigen router gebruikt. 
Ik zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld en kan hierdoor direct onze technische dienst aansturen om dit probleem op te lossen. 


Goedemorgen @RolandP, mijn collega's hebben enig onderzoek gedaan naar de melding die jij kreeg/krijgt en we hebben een mogelijke oorzaak gevonden. We zien dat er apparaten gebruik maken van de itv app of website: tv.kpn.com. Deze apparaten zo lijkt maken gebruik van IP adressen die vanuit M247 Ltd worden uitgegeven en een Belgisch IP adres aanmaken.