Skip to main content

Krijg bij inschakelen TV de foutmelding: voeding van apparaatfout controleren en af en toe foutcode 303. Als ik hdmi kabel en ethernetkabel uit de tv ontvanger haal, via de afstandsbediening KPN als serviceprovider opnieuw installeer dan werkt de tv weer. Heb ondertussen nieuwe stekkerdoos, nieuwe HDMI kabel en nieuwe ethernet kabel gekocht. Fout blijft. Klantenservice is onbereikbaar. Heb 43 inch Samsung 4 K in februari gekocht en verleden week is voeding/moederbord en beeldbuis vernieuwd. Fout blijft echter. Wie heeft oplossing. Zelf denk is dat de TV ontvanger HMB 2260 de oorzaak is. Als modem heb ik Experia BOX v.8. Als abonnement heb ik Husselinternet en via KPN speedtest vanaf Rotterdam is 28.6 download en 18.1 Upload. Wie heeft oplossing,

m vr gr Hans  

Beste PeterG:  Kijk al jaren tv in HD kwaliteit, dus dat trage DSL lijntje geloof ik niet. Zeker niet, nu ik nieuwe ontvanger, nieuwe kabels, nieuw modem etc heb.

 


Beste Hoopvol: hoe kan ik abonneenummer zien in de ontvanger? Wat moet ik doen? Moet nu weg, kijk vanmiddag wel verder, m vr gr Hans


@Hans2901 uit mijn hoofd via instellingen en dan naar informatie of systeem. 


Hoi Hoopvol, Klopt. Abonneenummer is ingevuld en correct. M vr gr Hans


@Hans2901 dan inderdaad morgen maar bellen met de klantenservice. Ik ben benieuwd. 


Beste Hoopvol en Peter G,

De oude tv-ontvanger stond er bij KPN nog in. De monteur was vergeten die eruit te halen, zodat ik de nieuwe ontvanger niet op UHD kon zetten. Nadat zij de oude hebben verwijderd, kan ik nu UHD op de nieuwe tv-ontvanger instellen en die blijft inderdaad staan. Kwestie opgelost, dank jullie wel voor het meedenken,

met vriendelijke groet,

Hans


Hè 🙂 (“zucht van opluchting").

Houdt de Samsung tv nu ook de instelling vast?


Hoi PeterG,

Ja, de Samsung houdt hem vast. Lag aan de monteur en niet aan de tv,

m vr gr Hans