Skip to main content

Omdat we verhuisd zijn en we op het nieuwe adres geen KPN hebben, moest ik de abonnementen beëindigen en apparatuur retourneren.

 

Los van het feit dat het voor KPN niet eenvoudig is een Retourdoos, etiket en instructies toe te zenden, (tot 2x toe ontvingen wij alleen een doos zonder retourorders en zonder instructies) is uiteindelijk telefonisch besproken welk adres er op de doos moest en wat we moesten retourneren: de experiabox en 3 tv-ontvangers. 

We hebben alles (4 items) keurig verpakt in de doos en die retour gezonden.

Weken later (vandaag) ontvingen we bericht van KPN dat de 3 tv-ontvangers ontvangen zijn, maar we de modem nog binnen 14 dagen moeten retourneren. 

Toen we abonnee waren ging er veel mis, maar ook als je geen abonnee meer bent blijft het mis gaan.

Je stuurt 4 items in 1 doos en KPN beweert maar 3 items ontvangen te hebben. Rarara hoe kan dat? Typisch KPN. Bellen is geen optie want dan sta je altijd eerst 20-40 minuten in de wacht (en dat heb ik echt al te vaak meegemaakt) en nergens divers mail-adres te vinden. Vandaar nu maar mijn reactie via deze weg: geachte KPN, we hebben de 3 tv-ontvangers en het “modem” in dezelfde doos geretourneerd. U bevestigd dat de tv-ontvangers ontvangen zijn, maar het modem nog niet. Oplossing en advies: kijk nog een keer goed in de doos….. pffff


 

Hallo @TomStap vooral het verzendbewijs heeeeeeeeeeeeeeel goed en heeeeeeeeeeeeeel lang bewaren.


Hoi @TomStap .  Welkom op het forum.

Als jij je profiel invult en mij daarna hier even een seintje geeft dan zorg ik dat je daar geen gedoe van krijgt.