Skip to main content

Goedemorgen, enige tijd geleden had ik ineens problemen met mn tv kastjes. ik bleek voor 3 te betalen en ik gebruik er maar twee. dus 2 nieuwe gekregen en die heb ik in gebruik. de oude kastjes moesten terug gestuurd, plus de oude die nog evt had. ik had er in totaal 4 terug gestuurd met alle toeters en bellen er bij. aan de telefoon zeiden ze dat ik er in totaal 5 had (ooit werden ze gratis gegeven zei hij) en ik zei ik heb er echt maar 4. Dus alle vier opgestuurd. Mijn man leeft niet meer sinds 2016 dus ik kan dit niet meer verifieren met hem helaas. Maar ik heb alles teruggestuurd ,maar in de mail blijven ze vragen om het vijfde kastje. die heb ik niet en ik heb alles op zn kop gezet maar helaas. Kan ik ook niets meer mee natuurlijk, maar dat ter zijde.

Graag zou ik willen dat de correspondentie over dat 5e kastje stopt. want ik heb dat vijfde kastje niet. toen ik weer belde met de KPN zeiden ze dat u me kon helpen, de dame aan de telefoon kon dat niet.

Mvg.
Pauline Sijpesteijn

Hallo @PaulineSijp vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in en een moderator van KPN komt er binnenkort op terug.

 


Gedaan...maar mijn IBAN kan ik nergens kwijt en om heel eerlijk te zijn, vind ik dat ook niet relevant of wel.


Gedaan...maar mijn IBAN kan ik nergens kwijt en om heel eerlijk te zijn, vind ik dat ook niet relevant of wel.

Hallo @PaulineSijp er is altijd wel een vakje waar privé bij staat en je de laatste 3cijfers van je IBAN kwijt kunt, daarmee kun je je identificeren bij de KPN moderator, dus wèl even invullen.

Heel relevant dus.


Ok, in een vakje waar prive bij staat de laatste drie cijfers genoteerd. Bij deze.


Hoi @PaulineSijp, als je niet meer hebt, kan je ook niet meer terugsturen. Ik heb een notitie in het systeem gezet. Je mag de brief negeren.