Skip to main content

Laatste tijd storing met (Motorola) tv-ontvanger. Via forum kwam ik er achter dat deze ontvanger wordt vervangen, geen enkele hulptool maakt daar überhaupt gewag van. Wil je wel allerlei (eigen) verbindingen laten controleren en liefst helemaal anders inrichten. Klantenservice gebeld voor hulp. Wachttijd viel dit keer mee, maar tijdens hulpgesprek verbrak aan KPN-zijde de verbinding. Niet effe terugbellen, nee, da's weer ‘afgehandeld'.  Cahtservice Dot is helemaal een lachertje. Wanneer leert een bedrijf als KPN nu om weer een serieuze klantenservice in te richten. Ik was het al niet eens met het inlijven van XS4ALL door KPN (‘er zou niets veranderen’), maar de XS4ALL toegankelijkheid en service is nu toch echt wel iets uit ver verleden. Balen. KPN: tip, laat door een extern panel eens van buiten naar binnen naar jullie ondersteuningspagina's op internet kijken, inventariseer alle onlogica die er in zit én vervang alle klantonvriendelijkheid met een meer mensgerichte benadering. Betaalt zich uiteindelijk het beste terug in klanttevredenheid en dergelijke.

Als uitgesteld kijken wel goed werkt, dan zou de DVS in orde moeten zijn.

Heeft u nog naar de switch gekeken? Ik lees iets over een Netgear? Staat er een Netgear switch tussen?