Skip to main content

Ik probeer nu al enkele dagen op de Laptop via de website van kpnitv, tv te kijken.

Dit ging tot 3 dagen geleden prima. Echter krijg ik nu de hele tijd de code (500-ERR_300).

verder staat er nog de tekst bij: Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw.  Wat is hier aan te doen?  Het probleem is echter alleen via chrome browser. Met firefox en Windows browser werkt het wel. Maar ik gebruik Chrome omdat ik daarmee kan casten naar mijn TV met chromecast. Graag hulp!!!!

 

Sinds zondagavond deze storing. Gebeld met KPN alles geprobeerd ook nog Silverlight geïnstalleerd op advies. Echter geen oplossing, werkt niet.

TV en Andtoid telefoon geen problemen mee.

Wie weet de oplossing?

 

admin: Bericht samengevoegd


Hoi @Ophof en @Kpn An . Ik heb jullie berichten even samengevoegd.

Vreemd dat dit zomaar gebeurt. 

Is chrome wel up-to-date? Kunnen jullie eens kijken bij ‘3 puntjes in de rechterbovenhoek → instellingen → help → over google chrome  ?


ik kijk itv online via via pc met win7  chrome en firefox  krijg ik sins een paar dagen de volgende melding

 

Er is een fout ontstaan bij het ophalen van je opnames (500-ERR_300)

 

en kan dan dus ook geen tv kijken  is dit op te lossen ?

 

admin: bericht samengevoegd


Hoi @mennald 70 . Jij bent, zoals je ziet, al de derde die dit hier meldt. Er lijkt iets aan de hand.

Kun jij voor mij controleren of chrome up-to-date is via de hierboven beschreven stappen?


@Ophof @mennald 70 @Kpn An   Een screenshot zegt méér dan duizend woorden. Kan iemand een screenshot van de foutmelding maken?


Hoi @mennald 70 . Jij bent, zoals je ziet, al de derde die dit hier meldt. Er lijkt iets aan de hand.

Kun jij voor mij controleren of chrome up-to-date is via de hierboven beschreven stappen?


heb het even gecontroleerd

alles blijkt hier up-to-date te zijn


onder in een beeld staat een grijze balk met de fout melding die ik aangaf

 


Dank voor het screenshot, @mennald 70 . Maar heb je nog iets scherpere foto? (of iemand anders?)  

Ik heb al wel vast de techneuten gemaild, dat er iets mis lijkt te zijn. Update volgt hopelijk snel.


 


Dank voor het screenshot, @mennald 70 . Maar heb je nog iets scherpere foto? (of iemand anders?)  

Ik heb al wel vast de techneuten gemaild, dat er iets mis lijkt te zijn. Update volgt hopelijk snel.


top dank al vast maar zal t nog een x proberen screenshot


Dank voor het screenshot, @mennald 70 . Maar heb je nog iets scherpere foto? (of iemand anders?)  

Ik heb al wel vast de techneuten gemaild, dat er iets mis lijkt te zijn. Update volgt hopelijk snel.


top dank al vast maar zal t nog een x proberen screenshot

hoop dat je hier meer aan heb @Erwin_ 

 


Ik heb ook precies ditzelfde probleem sinds afgelopen zondagavond.

Deze melding krijg ik: Er is een fout ontstaan bij het ophalen van je opnames (500-ERR_300)

Half November was precies ditzelfde probleem ook al aan de hand en toen is dit na een berichtje via de KPN facebookpagina meteen de volgende dag verholpen.


Deze is up to date! 

Nog meer suggesties?


Foutmelding is nu gewijzigd naar 500-1000


Sinds 10 minuten doet hij het weer. :smile:


Hartelijk dank voor alle support!


ook hier doe ie t inmiddels weer top


Fijn om te lezen. De techniek geeft aan dat ze gistermiddag een oplossing hebben gevonden. Mocht iemand nog wel de storing ervaren wil ik dat graag weten.

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit alles weer werkt zoals het hoort. Zo niet, laat het weten!


Sinds vanmorgen geen beeld meer, elke keer deze melding.

 


App opnieuw geïnstalleerd, functioneert weer👍


Bij mij is het beeld van de laptop zwart met een draaiend groen rondje. Verder niets meer te zien sinds vorige week zondag. 

Ik had een opname bekeken en wilde tv kijken en alles viel weg wat ik ook probeerde.

Zie hierboven dat het verholpen is ,maar bij mij niet!

 


Welkom @Elna 

De versie via de website,

die heeft een nieuwe link sinds een paar dagen

 tv.kpn.com .

 

Mocht het via een bepaalde browser niet lukken, wil je dan een andere internetbrowser testen.


Het blijft bij mij nog hetzelfde zwarte beeld zo gauw ik de nieuwe link aanklik op Google Chroom. 

Ook Firefox geprobeerd krijg ik wel de tekst erboven te zien en als ik op opnames klik de foutmelding

500- err -300


Sorry er staat nu 500-REM-34