Skip to main content

Ik probeer nu al enkele dagen op de Laptop via de website van kpnitv, tv te kijken.

Dit ging tot 3 dagen geleden prima. Echter krijg ik nu de hele tijd de code (500-ERR_300).

verder staat er nog de tekst bij: Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw.  Wat is hier aan te doen?  Het probleem is echter alleen via chrome browser. Met firefox en Windows browser werkt het wel. Maar ik gebruik Chrome omdat ik daarmee kan casten naar mijn TV met chromecast. Graag hulp!!!!

 

Hoi @Elna . Zit jij thuis misschien op een VPN verbinding? 


Nee geen VPN verbinding!


Weer geprobeerd en geeft nu aan dat het programma niet geladen kan worden

 


Hoi @Elna . Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje 


Hallo, 

 

Ik krijg tijden op mijn desktop de foutmelding: 

Sorry...

Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw.

(500-ERR_300)

Het heeft altijd goed gefunctioneerd. Ineens niet meer!! ik heb geprobeerd in chrome/explorer maar niets werkt helaas. Ik weet me geen raad meer. Met veel bovenstaande tips zoals cookies en geschiedenis verwijderen werkt helaas ook niet. 

Op mijn laptop en tablet werkt het wel goed om tv te kijken via de internet browser Chrome. 

 

Hebben jullie een goed advies zodat het weer werkend wordt op mijn desktop.

 

Mijn dank is vast Reuze!! 


@harald44 : wat vreemd dat dit zomaar gebeurt. Kun jij eens op je tablet op laptop bij instellingen → apparaat beheer gaan.. Hoeveel apparaten staan daar aangemeld?


Beste Erwin, 

 

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb gekeken en er stonden 4 apparaten aangemeld, middels heb ik er 2 verwijderd en 2 laten staan. Ik heb me opnieuw aangemeld en de foutmelding blijft zich voordoen. 

 

 


Heel bizar. Kun je ook nog eens kijken of chrome/firefox helemaal up to date zijn? → drie puntjes → help → over chrome

In chrome kun je ook incongnito browsen. Als je (terwijl crhome open staat ) Control+shift+n indrukt kom je in een incognito schermpje. Hiermee omzeil je plugin's. Kun je ook eens kijken of dat wel werkt?


Ik beschik naar mijn idee over de juiste nieuwste update van Chrome: Versie 58.0.2988.0

Ik heb ook via incognito geprobeerd, maar ook dat geeft allemaal de zelfde fout meldingen. 

Dit is de foutcode als ik mijn opname wil terug kijken via de webbrowser chrome/internet Explorer:  (500-REF-34).

 Kan het niet te maken hebben met benodigde programma's die ik opnieuw moet installeren? Of gaat het afspelen via jullie programma's via de website. 

Het blijft een mysterie! Nogmaals dank voor je adviezen.  


Ik snap het ook niet, @harald44 .

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik ben van plan om het bij de developers van itv online aan te kaarten. 


Erwin_kpn ik zou graag mijn profiel willen aanvullen maar ook daar kom ik niet in. Ik heb meerdere malen mijn wachtwoord veranderd en ook dan kom ik er niet in. Ik kan helaas hierin niets meer beteken denk ik! 

 

Wellicht een goed idee om het bij de developers neer te leggen. 

 

Graag wil ik nog wel mededelen dat als ik via mijn (werk) laptop inog, het online tv kijken wel werkt. 


Oh? Dat is vreemd. Je moet namelijk ingelogd zijn om een reply achter te laten. Wat gebeurt er dan als jij op die profiel link klikt?


Ik kan niet via de KPN site inloggen, ben via Facebook ingelogd. Middels profiel aangevuld voor zo ver mogelijk. Als ik mijn ww verander van de KPN site wordt dat niet goed doorgevoerd. Misschien wordt het dan toch tijd voor een andere provider. ;-)


@harald44 : Weet je zeker dat het adres klopt? Ik vind geen vaste diensten op dat adres.