Skip to main content

Hoi, 

 

Sinds enkele weken heb ik de KPNiTV app geinstaleerd op mijn Samsung TV Qled (tevens enkele weken oud)

 

 De app werkt prima op deze tv maar heel vaak ook niet. Met enige regelmaat verschijnt er direct een grijs beeld met een tekstblokje.

 deze webpagina is niet bereikbaar 

kan de pagina niet laden. https://smart………..etc…. is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe url verplaatst.

 

Stekker uit het modem helpt soms maar vaak ook niet. App volledig verwijderen en opnieuw downloaden/instaleren helpt maar helaas ook maar tijdelijk. 

 

iemand enig idee wat er mis gaat?

 

Groet, 

Stephan 

De app is echt nog niet zonder problemen lijkt het. Bovendien is de beeldkwaliteit minder dan via de tv ontvanger. Kortom gebruik nog even de ontvanger. 


Hoi @Stephan Franken, welkom hier. 

De Interactieve tv app als vervanger van de doet niet helemaal wat je er van gehoopt had. Dat is natuurlijk niet zo mooi en ook niet de bedoeling. Ik wil graag eens meekijken of ik nog wat kan vinden die de problemen kunnen verklaren. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Heb je ondertussen een oplossing gevonden @Joep1965? Anders hoor ik nog graag van je. Kijk graag mee. 


Bij ons ook dezelfde ervaring. Met een QLED uit 2019 zo blij dat ik het gehate kastje kon opruimen. TV netjes op LAN aangesloten. Alle apps werken perfect (netflix/youtube zonder enige hapering in 4k als het moet). NOS app en NPOstart werken ook prachtig. KPN app is vanaf het begin een zorgenkindje geweest. Traag (we liggen meestal seconden tot minuten achter op de rest van Nederland (live voetbal kijkend hoor je het doelpunt over de telefoon en door het geschreeuw buiten wat je later gaat zien).  Haperen. Halverwege ophouden en niet meer op willen starten. We overwegen weer het lelijke eendje uit de kast te halen……