Skip to main content

Hier ook diezelfde harde tik, waarbij die soms zo hard is dat ook hoop dat de soundbar er niet van kapot gaat.

 

Erg irritant dat KPN dat na een jaar nog steeds niet opgelost heeft.

Exact hetzelfde het apparaat finctioneee vanaf dag 1 niet en kraakt enorm!! Al 1 jaar lang probeer ik KPN contact te komen!! Eergisteren voor de 20e keer gebeld  word ik 45 min in wacht gezet en dan weg verbinding ! Bellen. Niet eens terug !!  Betaal  vanaf november 2022 glasvezel abbo en eergisteren ineens. Mailtje dat die geannuleerd was!!! En dan heb nu weer problemen dat de multi sim niet meer doet o de Watch dan staat er dat die al gekoppeld is maar nergens is die nog mee gekoppeld !  Nieuwe Sims alles al gedaan en die bij kanten service die zei me ik moest het kaartje eruit halen ze stuurde een nieuwe ik zeg omg er zit geen in… ze snapte niks. A. En nog sheets dus niet opgelost 

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Welke KPN tv decoder heb je? 

 

Kaartje eruit halen?

Heb je Digitenne? 


Hoi @Ginny87, welkom bij ons op het forum. Er spelen meerdere dingen naast elkaar begrijp ik, iets met de tv en iets met de multisim op je Watch. We denken graag met je mee, maar daarvoor hebben we meer informatie nodig. Joop stelt al een paar vragen die daarbij kunnen helpen, kan je vertellen om wat voor apparaten het precies gaat, hoe het precies is aangesloten en wat er precies gebeurt?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Hoe meer jij vertelt, hoe meer wij mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.