Skip to main content

Heb de iTV met vaste bekabeling alsook optical sound aangesloten op mijn Samsung soundbar.

Vanaf het eerste moment zit er een kraak in zowel bij televisie alsook radio. Wat kabels gewisseld maar probleem blijft. 
Bij gebruik KPN iTV app op TV is er geen probleem. Ook valt soms het signaal heel even weg. 
Bij Canaldigitaal dit probleem nooit gehad. 

Is er een oplossing, zoniet blijf ik bij Canaldigitaal en stuur het spul terug

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Na ruggespraak met de KPN service desk waarbij men begon over aansluitingen checken alsook kabels heb ik gelijk besloten om bij Canaldigitaal te blijven waar ik nooit problemen mee had. En wat blijkt geen enkele hapering of problemen met geluid. 
Verbaas me over het feit dat de iTV van KPN problemen geeft. Had ik niet verwacht
 


Hoi @Marks5335, ik zie dat je jouw keuze al gemaakt hebt. Mocht ik nog kunnen helpen ben ik wel benieuwd hoe je precies de soundbar hebt aangesloten? Op de tv-ontvanger of op de tv? Ik vermoed met optische kabel op de ontvanger toch? Want anders zou je de soundbar nog via hdmi cec op de tv kunnen aansluiten. 


De soundbar was met de optische kabel op de tv ontvanger aangesloten net zoals bij mijn Canaldigitaal ontvanger. Dit werkte en werkt weer perfect. 

Ik had geen zin om het op een andere manier te doen.

Het lijkt er op dat jullie systeem een probleem heeft dat lees ik uit de vele reacties op internet.

Hoop dat jullie in de toekomst een goed plug en play systeem hebben en dan zou ik nog eens een overstap kunnen overwegen, maar voorlopig even niet.


Mocht je ooit nog weer vragen krijgen, laat het dan vooral weten. Laten we het eerst zo.