Skip to main content

Beste @Noordzee @10Tineke  Ik heb hetzelfde probleem; kan het zijn dat er fout geproduceerde exemplaren in omloop zijn? Klepje lijkt geen klepje te zijn. Is het jou uiteindelijk wel gelukt @10Tineke ?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt morigineel topic]

Heb je de afstandsbediening met de zwarte achterkant (de Bluetooth versie) ontvangen @José68?

Ik heb er twee: bij de ene schuift het klepje heel makkelijk naar beneden maar bij de andere (een nieuwere) moet ik bij het streepje op het klepje flink wat druk zetten om het batterijvakje te openen.


Een trucje is, geld ook bij andere batterijklepjes, is met een kleine dunne schroevendraaier.

Zet de schroevendraaier op het punt waar hij naar voren geschoven moet worden (dus op de lijn (opening) tussen klepje en ab) en draai hem voorzichtig iets. Meestal gaat het klepje dan los en kan je hem verder met de hand losschuiven. 

 

P.S.

Wees voorzichtig. 


Hi @José68 en welkom op het forum!

Is het nog gelukt met het openen, of is de afstandsbediening inmiddels door het huis gevlogen? Als je wil mag je ook wel een foto delen. Dan kunnen we met z'n allen oordelen of er een klepje is.


Ja, ook @José68 laats helaas niets meer van zich horen.

Erg jammer.😣