Skip to main content

Beste KPN

 

Ik krijg de melding “In behandeling dit kan 10 minuten duren” op mijn TV scherm.

Wat heb ik gedaan: Ik heb meegedaan aan de actie van KPN om gratis het Film1-pakket te nemen voor een periode van 3 maanden;

na 2 maanden was ik het al zat (allemaal oude films) dus in de vroege ochtend vandaag (om een uur of 01:00) heb ik het opgezegd via mijn TV-scherm.

De order was goed ingeschoten volgens de weergave op mijn TV (Toen ik checkte was het Film1-pakket verdwenen bij “Abonnementen”, ook waren de Film1-zenders uit mijn zap-list verwijderd.

 

Misschien zegt u nu: "Maar dan is er toch niks aan de hand?”

 

Er is wel degelijk iets vreemds aan de hand: iedere keer als ik naar Abonnementen ga krijg ik weer die pop-up: “In behandeling dit kan 10 minuten duren” op mijn TV scherm.

 

Als ik naar "Mijn KPN” ga via de computer en ik wil mijn pakketten bekijken krijg ik de melding: “ Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk”.

 

Die tien minuten duren wel erg lang.

 

Ik heb begrepen dat u niet meer werkt met AWO, KADO en CIA, gebruikt u misschien nog wel BaaN Erp zodat u dit goed kunt inschieten?

 

Voor de goede orde: Mijn extra opties: Opnemen Pakket,  Vast telefoonnummer, Interactieve TV met een TV-ontvanger, BelOnbeperkt Nederland, Pluspakket, KPN Veilig - Apparaatbeveiliging (2 apparaten)

Wil ik allemaal behouden.

 

Met andere woorden: Ik wil alles zo houden als het nu is BEHALVE Film1 want dat wil ik niet meer.

 

Veel groeten,

Tom

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt tOrigineel topic]

@Shyrin_ 

Weet je misschien wanneer deze storing verholpen wordt?

Groeten

Tom


Hoi @D-box!
Deze melding kan soms inderdaad even blijven staan als er nog een bestelling/wijziging open staat. Ontzettend vervelend!
Is hij inmiddels al weg?

*edit:
Ik zie dat je je profiel al had ingevuld dus heb meteen even meegekeken. Ik zag de order van 30-07 nog openstaan en heb daar een ticket voor aangemaakt.


Hoi @Thomas 

Bedankt voor je reactie.

Ik heb net een SMS gehad gehad met een telefoonnummer en een code.

Net gebeld en keurig geholpen door uw collega.

Moet nog even afwachten werd mij verteld, anders terug bellen.

In ieder geval staat de ticket nog open.

 

Bedankt,

Tom

 


@Thomas

De storing is er nog steeds,

Ik heb net weer gebeld naar dat telefoonnummer wat ik via SMS had gehad.

Waarom duurt het zo lang?

Toen ik nog bij jullie werkte kreeg ik zoiets gewoon voor elkaar.

Toen ik daarnet met je collega belde werd mij duidelijk dat jullie ook niet meer met UCMS werken.

Ik zeg maar zo: niet iedere verandering is een verbetering.


Het komt er eigenlijk op neer dat de order vastzit in het systeem, om die weer los te krijgen gaat helaas wat lastiger dan vroeger. 


Ik heb de bewuste melding ook al maanden op het scherm staan, ook toen er nog geen lopende wijzigingen waren. Herinstallatie van de software biedt geen soelaas.

 


Het komt er eigenlijk op neer dat de order vastzit in het systeem, om die weer los te krijgen gaat helaas wat lastiger dan vroeger. 

Ok @Thomas 

Bedankt voor je reactie


Ik heb de bewuste melding ook al maanden op het scherm staan, ook toen er nog geen lopende wijzigingen waren. Herinstallatie van de software biedt geen soelaas.

 

Ook bedankt voor jouw reactie


@JanD  @Thomas 

Het lijkt erop dat de storing verholpen is.

Wat heb ik gedaan:

De stekker van de ontvanger er uit getrokken voor de periode van 30 minuten, daarna krijg je de melding dat de ontvanger nieuwe software aan het laden is (duurt ongeveer 10 minuten)

Vervolgens moet je dan even tv kijken (ongeveer 2 uur); daarna was de melding weg.

Ik hoop dat die melding weg blijft.

Aan Hussel-acties of andere acties doe ik in ieder geval niet meer mee, Ik ben blij dat die melding weg is.


De vreugde was van korte duur, de melding is weer terug :" In behandeling Dit kan 10 minuten duren".

 

Wat een gel*l weer.


De vreugde was van korte duur, de melding is weer terug :" In behandeling Dit kan 10 minuten duren".

 

Wat een gel*l weer.

Ik ben blij dat ik het nog niet geprobeerd heb, bespaart mij ook weer een ergernis.


@D-box hij staat helaas nog open. :(

@JanD ook bij jou lijkt er nog iets vast te zitten in het systeem. Ik heb mijn collega's even gemaild om daar naar te laten kijken


@D-box hij staat helaas nog open. :(

@JanD ook bij jou lijkt er nog iets vast te zitten in het systeem. Ik heb mijn collega's even gemaild om daar naar te laten kijken

Hoi @Thomas 

Vreemde zaak toch?

Ik ben ingegaan op jullie actie om Film1 gratis te kunnen ontvangen voor een periode van 3 maanden; na twee maanden hield ik het al voor gezien (allemaal oude films)

en nu zit ik met die ellende.

Ik wil niet dat het Film1 pakket in rekening wordt gebracht anders mogen jullie iedere maand een SOK aanmaken.

Uiteraard neem ik jou niets kwalijk want jij kan er ook niks aan doen.

Maar jullie systeem werkt niet goed.

Kan je KADO niet uit het stof halen?

In ieder geval weet ik dat jij je best doet, waarvoor dank.

Groetjes,

Tom


Hoi @D-box ,

Heel herkenbaar. Doe nooit meer mee aan acties van welk bedrijf dan ook waarmee een gratis periode automatisch overgaat naar een betaald abonnement. 

Je haalt je vaak een hoop ellende op de hals. 

Gewoon nooit meer doen ! 

Wat anders : 

Heb je deze week al naar Radio Mi Amigo geluisterd op DAB+ kanaal 7d ? 

Echt geweldig ! Een week lang luisterfeest live vanuit Zeebrugge…..


@Noordzee

Bedankt voor je reactie.

 

Naar Mi Amigo heb ik niet geluisterd, als ik naar de radio luister dan doe ik dat meestal via de 19oost (Cherie FM of radio Nostalgie alle twee uit Frankrijk) of ik luister naar de Scandinavische radio zenders op 4,8oost en op 0,8west

Jammer dat onze MEBO 2 er niet meer is, anders stond ie -net zoals vroeger- altijd aan

Groetjes man,

Leuk weer wat van je te horen!

Ik ga zo weer naar de Man of Action luisteren (staat in mijn mobiel, tevens als ringtone ingesteld)

 

Veel groetjes man!

Tom


Goedemiddag heren!

@D-box  bij jou is de melding als het goed is al weg sinds 13-08
@JanD bij jou is het wachten op iets in het netwerk en zou de melding 08-09 weg moeten zijn!

 

*edit: ik had niet goed gekeken


@Thomas 

Klopt,

Hartelijk dank hiervoor!

Groeten,

Tom