Skip to main content

Kreeg een brief met een retoursticker of ik aub een 2 tal tv decoders wilde retourneren, want ze zijn immers geleend! Dit heb ik reeds 2 weken gelden ongv. al gedaan!

Hallo @Criemie , bewaar het verzendbewijs zeer goed. Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in en een moderator komt er op terug.

 


Hallo @Criemie , bewaar het verzendbewijs zeer goed. Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in en een moderator komt er op terug.

 

En bij de persoonlijke opmerkingen het trackentrace nummer:wink:


Hallo @Criemie , bewaar het verzendbewijs zeer goed. Vul in het privé-deel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in en een moderator komt er op terug.

 

En bij de persoonlijke opmerkingen het trackentrace nummer:wink:

Hier sluit ik me helemaal bij aan @Criemie, als je deze gegevens invult in je profiel en even een seintje geeft als je dat hebt gedaan, zal ik aan onze logistieke afdeling doorgeven dat je de apparatuur al lang retour hebt gezonden!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!