Skip to main content
Beantwoord

krijg geen beeld

  • December 15, 2019
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik krijg geen beeld op mijn tv. Als ik start krijg ik het merk, dan linksboven exit 1, dan onderaan een witte balk met geen signaal. Wat te doen?

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @Vrouw Holle 

Op de afstandsbediening van je TV zit een knopje SOURCE op,

die moet je een parkeer indrukken totdat je HDMI ziet staan. Ik weet alleen niet in welke HDMI-ingang je de HDMI-kabel hebt zitten, daarna zou je dan weer TV kunnen kijken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Vrouw Holle 

Op de afstandsbediening van je TV zit een knopje SOURCE op,

die moet je een parkeer indrukken totdat je HDMI ziet staan. Ik weet alleen niet in welke HDMI-ingang je de HDMI-kabel hebt zitten, daarna zou je dan weer TV kunnen kijken.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2019

Beste meneer Dennis, 

 

Hoera, het is gelukt. Heel veel dank voor uw hulp. Weer wat geleerd!!!

Prettige avond


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste meneer Dennis, 

 

Hoera, het is gelukt. Heel veel dank voor uw hulp. Weer wat geleerd!!!

Prettige avond

Graag gedaan! Veel kijkplezier!


Erwin van KPN
Moderator

Fijn om te lezen dat jullie er samen uit zijn gekomen. Mocht je ooit andere vragen hebben, weet je ons te vinden!