Skip to main content

Als je gewoon even iets wil vragen aan een medewerker kan dat dus niet.

Alle contacten, telefoon, chats ed altijd een robot ie mijn vraag niet begrijpt, heel vervelend.

Toch gek eigenlijk dat je als klant niet meer gewoon even iemand kan spreken.

Mijn vraag is eigenlijk simpel maar de robot begrijpt hem niet.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi@henkvanrij 
Als je belt en inspreekt Ik wil graag een medewerker spreken dan krijg je een medewerker aan de lijn.
Als je gerichter spreekt dan krijg je direct de juiste persoon aan de lijn b.v.:  Problemen met mijn internet.

Eventueel kun je ook hier vertellen wat er aan de hand is, we helpen je graag.


Bedankt HUISTIJGER voor deze tip, toen de 'ingeblikte' stem vroeg om mijn probleem langzaam in te spreken heb ik dat niet gedaan maar gesproken: 'ik wil graag een echte medewerker spreken, een mens dus'   Nou dat heeft dus geholpen, na enige tijd wachten (er waren 20 voor mij) kwam er edan toch een 'mens' aan de telefoon. Die zijn daar toch wel kennelijk bij KPN.  Nogmaals dank HUISTIJGER.

Alleen ja, mijn probleem nog niet opgelost, men gaat dit uitzoeken en ik krijg (hopelijk) daar nog een email over.

Nog even mijn probleem:  Wij hebben nieuwe TV:  OLED55B9PLA zodanig nieuw dat de code om de KPN afstandsbediening te koppelen nog niet bestaat  (denk ik)   21 codes van de site geprobeerd


Hi @henkvanrij welkom op ons KPN forum. Fijn dat je met het advies van @huistijger een collega hebt kunnen spreken. We jammer dat het probleem niet opgelost is :slight_frown: Ik begreep dat je nog een e-mail hierover kreeg. Had mijn collega ook aangegeven hoe lang dit kon duren? Of heb je al een e-mail mogen ontvangen? Ik hoor graag van je!


Er is een mogelijkheid om te zoeken naar de juiste code :

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/graag-een-code-voor-salora-32led1500-456982#post654658

Dat zou ook ergens op deze pagina moeten staan :

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Wellicht handig om deze functie iets beter bekend te maken, het had mij ook veel tijd kunnen besparen nl. ipv alle codes een voor een proberen.


Reageer