Skip to main content

Hallo KPN,

Klopt het dat als ik 2 tv-ontvangers bestel en er dan totaal 4 heb, ik hier een switch bij krijg.

(Het gaat mij eigenlijk alleen om de switch maar ik heb begrepen dat deze alleen gratis verstrekt word bij 4 tv-ontvangers.)

Wel wil ik graag een bevestiging dat het dan gaat om de Netgear gs105e vanwege de IGMP snooping.

Alvast bedankt.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Wat maken drie tientjes nou uit? Wat een moeite,... :rolling_eyes:

Je hebt het hier eerder over gehad,…

 

Waarom wil je extra ontvangers bestellen om een gratis switch te krijgen? En vervolgens de ontvangers weer retourneren? 


Bestel ‘m gewoon even via

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pos=306

€ 29 (afhalen bij PostNL punt); thuisbezorging € 2,50 extra.

Meerdere keren naar het PostNL punt wordt je toch ook niet vrolijker van. (Ontvangers ophalen, maand later ontvangers, na ze eerst weer stopgezet te hebben (!), weer inleveren. Mogelijk nog apart voor de switch heen en weer…., want die switch krijg je dan niet automatisch)


Die switch wordt ook onnodig € 10,00 duurder je zal toch voor 1 maand 2x 5,00 moeten ophoesten. Zover ik weet is dat enkel bij klanten met een v10a die drie poorten heeft.

In die logica zou je met een v8 of v10 er een krijgen bij 5 tv ontvangers.


Je krijgt een switch v.a. het gelijk aantal ontvangers aan poorten op je modem. Want KPN gaat ervan uit dat je ook Ă©Ă©n computer bedraad aansluit.

Dus bij de v8, v9 en v10 krijg je een switch v.a. de 4de ontvanger. En bij de v10A v.a. de 3de ontvanger (die heeft maar 3 LAN poorten).


Hallo @Henk2012, om puur voor de switch zo'n constructie te doen is nogal omslachtig. Als het je alleen om de switch te doen is kan je die veel beter gewoon bestellen zoals Jeroen, Peter en Galdor ook al aangaven. Dit kan je doen via de link die Peter al gaf :slight_smile:


@Henk2012 heeft dit ook al in een ander topic ter sprake gebracht.  


@Henk2012, ik vind het jammer dat je het nu nogmaals probeert via een ander topic. In dit topic heb ik al aangegeven wat er mogelijk is. Ik wil je vragen om daar te reageren indien ik je nog kan helpen en over dit onderwerp geen topics meer te starten.