Skip to main content
Antwoord

Krijg ik een TV ontvanger met glasvezel HDMI als ik glasvezel aangelegd is?

• March 19, 2024
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Ben benieuwd mocht ik eindelijk glasvezel krijgen in Rotterdam of er dan ook een nieuwe TV ontvanger komt waarop je een HDMI glasvezel kan aansluiten .

Beste antwoord door JanD

Ben benieuwd mocht ik eindelijk glasvezel krijgen in Rotterdam of er dan ook een nieuwe TV ontvanger komt waarop je een HDMI glasvezel kan aansluiten .

Bij de overgang van koper naar glas krijg je geen nieuwe tv-decoder van KPN in bruikleen, want de bestaande decoder werkt op beide dragers @JDD 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 19, 2024

Glasvezel en een tv ontvanger hebben niets met elkaar te maken. En een "HDMI glasvezel" bestaat niet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 20, 2024

Een glasvezel hdmi kabel bestaat wel want ik heb er een.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 20, 2024

Een glasvezel hdmi kabel bestaat wel want ik heb er een.

Fijn. Dan kunt u het zelf proberen of die werkt.

Bij de komst van glasvezel krijgt uw geen andere tv ontvangers.

En sowieso hebben alle tv ontvangers van KPN dezelfde hdmi poort die op alle ontvangers op dezelfde manier werkt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 20, 2024

Bij de overgang van koper naar glas krijg je geen nieuwe tv-decoder van KPN in bruikleen, want de bestaande decoder werkt op beide dragers @JDDÂ