Skip to main content

Halverwege september heb ik een abonnement bij KPN afgesloten voor 2 jaar. Afgelopen week heb ik echter pas de aansluiting gekregen.

Als ik een 2de KPN TV+ box neem, krijg ik dan nog steeds het KPN opnemen pakket gratis? Dit is me destijds wel beloofd toen ik het abonnement heb afgesloten. Als ik de 2de box aan wil schaffen in de app dan staat opnemen er niet bij genoemd. Ik kan het opname pakket wel selecteren, maar dan is het maar 3 maanden gratis.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi ​@Ruud_B. Welkom op de community. Via Mijn KPN kun je het opnemenpakket toevoegen voor €4,99 per maand. Als je echter al vóór 22 oktober 2024 een abonnement had en in dat abonnement minimaal twee ontvangers gebruikt, is het opnemenpakket gratis.

Hoi ​@Ruud_B. Welkom op de community. Via Mijn KPN kun je het opnemenpakket toevoegen voor €4,99 per maand. Als je echter al vóór 22 oktober 2024 een abonnement had en in dat abonnement minimaal twee ontvangers gebruikt, is het opnemenpakket gratis.

Dit is denk ik precies niet het antwoord op de vraag denk ik.

Ten eerste is het de vraag of Ruud nu een abonnement heeft van voor 22 oktober. 

Ten 2de: stel dat het antwoord ja is, is dan het opnemenpakket gratis als hij nu 1 ontvanger heeft en er een tweede aan toevoegt?

​@Ruud_B ik begrijp dat je aansluiting of contract afgelopen week is gestart en dat je bestelling halverwege september is geplaatst. Het is echt jammer dat je tijdens het bestellen niet hebt aangegeven dat je twee tv-ontvangers en het gratis opnamenpakket wilde. Helaas kan dit nu niet meer worden toegevoegd. Sinds 22 oktober 2024 krijg je het opnamenpakket niet meer gratis bij de bestelling van een tweede tv-ontvanger. Op het moment dat je de bestelling plaatste, was het nog niet bekend dat het gratis opnamenpakket zou verdwijnen.

Toen ik het abonnement heb afgesloten zei de verkoopster aan de telefoon dat ik een tweede box erbij kon bestellen met het gratis opnemen pakket. Ze zei echter ook dat ik dit nog later erbij kon bestellen.

Ik heb zo straks ook iemand van de kpn helpdesk aan de telefoon gehad. Uiteindelijk was haar conclusie ook dat ik het opnemen pakket er gratis bij zou krijgen, maar ik zou dit pas halverwege december kunnen bestellen. Dit omdat je het abonnement pas na een maand aan kunt passen.

Reageer