Skip to main content

Ik heb maar even gebeld, en we zijn omgezet.

Ik heb ook nog een Hussel abonnement..Nog iets aan korting gekregen? of wederom hetzelfde verhaaltje van: je bent al klant, dus kunnen we de korting niet geven die nieuwe klanten krijgen?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Waarom zou je 'nieuwe klanten korting' krijgen als je geen nieuwe klant bent?

Mogelijk is het iets goedkoper, omdat volgens mij de prijs van internet gedaald is. Je zou op de website even kunnen kijken door jezelf als nieuwe klant in te voeren met de opties die je nubook hebt. Het scheelde mij 2,50 per maand i.i.g.


Meestal kan je wel korting krijgen op een verlenging van je abonnement. Maar ze zijn altijd wel karig in het weggeven.

Ziggo aanbod bij verlenging van een jaar. 50% korting 12 mnd lang, espn compleet en film1 12 mnd gratis.

kpn korting 3 mnd (2,50) op abonnement 😂


Ik heb afgelopen week nog verlengd. In eerste instantie 3 maanden 20 euro korting. Na wat onderhandelen 6 maanden 30 euro korting. Dus geloof ze niet als ze zeggen dat ze echt niks kunnen betekenen.


Er blijkt een nieuwe topic door de admin aangemaakt te zijn. Helaas is de vraag niet of een nieuwe klant korting krijgt bij overstappen. Maar bestaande klanten.

 


Waarom zou je 'nieuwe klanten korting' krijgen als je geen nieuwe klant bent?

Mogelijk is het iets goedkoper, omdat volgens mij de prijs van internet gedaald is. Je zou op de website even kunnen kijken door jezelf als nieuwe klant in te voeren met de opties die je nubook hebt. Het scheelde mij 2,50 per maand i.i.g.

Zoals hierboven dus ook was gezegd. Als nieuwe klant krijg je 6 maanden korting. Als bestaande klant. Krijg je bij overstappen naar een nieuwe abonnement geen korting. Terwijl mijn 1 jarig contract al 2 jaar verlopen is en sindsdien maandelijks verlengd word.

Kan je herinneren dat 10 jaar geleden ik nog gewoon gebeld werd dat er een nieuwe vorm van pakket was dat beter voor me uitpakte. Of ik over wou stappen en een nieuw jaarcontract af wou sluiten.


heb even de rekensom gedaan. 
mijn abo zou op 80 euro uitkomen. 
nieuwe klant krijgt 6 maanden 35 euro korting en betaald totaal voor 12 maanden 795 euro. 
ik als bestaande klant zou geen korting krijgen en betaal dan 960 euro. 
dat is 165 euro verschil. 
 

Indien er geen korting gegeven word dan kan je beter overstappen naar de concurrent voor 1 maand en daarna weer terug komen als “nieuwe” klant. 
ben je alsnog goedkoper uit dan geen korting krijgen. 


Volgens mij staat daarvoor in die hele kleine bijna onleesbare lettertjes ook een termijn bij nagenoeg iedere provider voor terugkeerders.


….

 

Indien er geen korting gegeven word dan kan je beter overstappen naar de concurrent voor 1 maand en daarna weer terug komen als “nieuwe” klant. 
ben je alsnog goedkoper uit dan geen korting krijgen. 

Bij KPN tel je pas als nieuwe klant als je tenminste 6 maanden geen contract had. Dus dan zou je eerst eens voor tenminste een half jaar na de concurrent moeten gaan.


Bij het starten van je Hussel abonnement zul je korting gekregen hebben als nieuwe klant.

Of was je toen ook al een doorstarter van Alles in 1 naar Hussel?

Ik ben als sinds 1999 bij kpn met internet. Later tv toegevoegd. Dus nooit de “nieuwe-klanten-korting” gehad natuurlijk. Mijn huidige abonnement loopt sinds maart 2011 (alleen naamswijziging in 2016).

TIP: waarom met het toch nog vrij nieuwe Hussel naar het huidige abonnement? Wacht nog even, de TV+ box heeft nog wat tekortkomingen. Zeker op glasvezel.

Bijvoorbeeld ontbreken HDglas, en nog niet de nieuwe HD+ streams die nog beter worden dan HDglas.
Opnames bevatten nog geen Dolby geluid

Meer 'dingetjes’ :

Verbeteringen kun je hier volgen (en op de rest van het forum)

https://forum.kpn.com/product-updates


Elke provider werkt met de nieuwe klanten korting, die niet voor bestaande klanten geldt. Zou dat ook voor bestaande klanten gelden wordt het gewoon simpelweg duurder voor iedereen. Dit werkt bij bijna elk bedrijf waar je vaste contracten afsluit. Ik snap dus het hele punt niet, zo werkt de markt... 

Wil je profiteren van kortingen, stap over. En ook daar ga je tegen niet zulke leuke dingen aanlopen. Maar je hebt wel veel korting!

KPN biedt voor een nette, standaard prijs een hele goede dienst aan. Ik heb zelden tot nooit storingen met alle diensten die ik afneem en ik heb praktisch alles bij KPN. In het verleden ook wel eens gehopt, maar ook daar veel ellende meegemaakt. Nu al vele jaren klant bij KPN naar volle tevredenheid. Problemen worden voortvarend opgepakt en opgelost en ook de tv+ box (die echt nog niet gereleased had mogen worden) krijgt voldoende goede updates om mij tevreden te houden.


Toch lukt het af en toe ook bij KPN om korting te krijgen als je je abo met een jaar verlengt. 


Er blijkt een nieuwe topic door de admin aangemaakt te zijn. Helaas is de vraag niet of een nieuwe klant korting krijgt bij overstappen. Maar bestaande klanten.

 

Titel is aangepast door moderator. Het is nu bestaande klant.