Skip to main content

Ik heb een oud abonnement, maar als ik nu een 3e tv ontvanger bij bestel krijg ik dan wel gratis opnemen erbij.

Dit wordt namelijk wel aan gegeven op jullie site.

Gratis opnemen geldt voor alle TV ontvangers.


Nee. Wat op de website staat geld voor Hussel. Niet voor de oudere abonnementen. 

U heeft waarschijnlijk Alles-in-1 Instap. Of "Internet en TV Basis" ofzo. Klopt dat? Daar zit maar 1 ontvanger bij in het pakket zonder opnemen. Voor opnemen moet apart betaald worden. Meer ontvangers nemen veranderd daar niets aan.

Bij Hussel dus wel. Bij Hussel krijgt u opnemen gratis bij 2 of meer ontvangers. Daarom kan het heel interessant zijn om uw abonnement om te zetten naar Hussel. Heb ik een paar weken geleden ook gedaan. 

Ik had:

Ik heb het om laten zetten naar Hussel, nu heb ik:

Hetzelfde voor flink minder. Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? 


Bedankt voor de reactie.

Ik heb kontakt gehad met kpn en je krijgt het idd niet bij een oud contract, maar als ik over zou stappen naar hussel gaat het mij meer kosten dan dat we een 3e ontvanger erbij bestel.

Dus houden we het zo en bestellen we een 3e onvanger. 


...maar als ik over zou stappen naar hussel gaat het mij meer kosten dan dat we een 3e ontvanger erbij bestel.

Weet je dat zeker, Hussel is immers veelal goedkoper dan de oudere proposities.

Plaats anders eens een screenshot van het kostenoverzicht op jouw laatste factuur.


Als u even een schermafdruk plaatst van pagina 2 van de factuur, dan kunnen we er naar kijken. 


Ik heb gisteren iemand aan de telefoon gehad van KPN en die heeft dit voor mij na gekeken dus wie ben ik om deze aardige man niet te geloven.


Ik heb gisteren iemand aan de telefoon gehad van KPN en die heeft dit voor mij na gekeken dus wie ben ik om deze aardige man niet te geloven.

Ik zou de uitspraken van iemand van de klantenservice van KPN altijd toetsen.


Dit is nog zonder 3e ontvanger


Jij bent nu inderdaad €1,41 goedkoper uit dan met KPN Hussel.