Skip to main content

Ik heb zojuist mijn abbonement gewijzig naar KPN hussel, mede omdat ik graag de nieuwe bluetooth TV ontvangers wil.
Aangezien mijn huidig contract als sinds 16-03-2018 verlopen is kan ik ervan uitgaan dat de huidige worden omgeruild voor de nieuwe? Zoniet zegĀ ik hiet nieuwe abonnement binnen de wettelijk 14 dagen weer op.

Hallo @JbijkerĀ , je had ook van te voren e.e.a. even goed uit kunnen zoeken en hoef je (eventueel) achteraf de hele boel niet terug te draaien.

Ā 


Tja, beter geen commentaar dan onzinnig commentaar. Misschien heb ik het wel geprobeerd uit te zoeken maar heb ik geen eenduidig antwoord ontvangen


Tja, beter geen commentaar dan onzinnig commentaar. Misschien heb ik het wel geprobeerd uit te zoeken maar heb ik geen eenduidig antwoord ontvangen

Dat kan ook, maar dat schreef je niet.

Ā 


Nee, daar kun je niet vanuit gaan. Als je ontvangers en je ExperiaBox nog courant zijn, worden ze niet vervangen ā€¦Ā tenzij je bij Hussel ook de 4k-optie hebt bijbesteld. Dat wordt alleen geleverd met de nieuwe ontvangers. Dan moet 4k natuurlijk wel beschikbaar zijn op je adres; bij glasvezel is dat zonder meer, bij DSL alleen als technisch minimaal 100 Mb/s leverbaar is.


ik wacht het wel af, mochten ze niet vervangen worden is dus overstappen de enige optie. Ben al lang abonnee (betaal 135 euro in de maand) en zeer tevreden, maar KPN mag best eens iets terug doen, ik krijg de indruk dat ā€œhoppersā€ beter af zijn dan vaste klanten.


Financieel misschien wel, maar praktisch? Als je overstapt op Ziggo, moet je weer zorgen voor een coax-kabel. Verder, net als bij providers via het KPN-netwerk, krijg je nieuwe modem/routers en ontvangers; dat moet allemaal weer opnieuw ingesteld worden. Niet iets waar ik b.v. jaarlijks op zou zitten te w88.


Wat zou dan je reden zijn om over te stappen?

Niet om KPN op te hemelen, maar gewoon informatief:

Overstappen op Ziggoā€¦ alleen met de duurdere abonnementen krijg je Ć©Ć©n ontvanger die kan opnemen (XL of Next). Voor meerdere tv's krijg je een Humax 5300c. Die is niet interactief (dus ook geen pauzeren enzo).
Alleen de Next, met het duurste tv abonnement TV Max, is vergelijkbaar met de Arris 5202 4k. Ook met BT bediening.

Overstappen op T-mobileā€¦ momenteel helemaal geen opnemen mogelijk voor nieuwe klanten. Ook maximaal 2 ontvangers. (kpn tot 6 afh. van bandbreedte)


Overstappen op T-mobileā€¦ momenteel helemaal geen opnemen mogelijk voor nieuwe klanten. Ook maximaal 2 ontvangers. (kpn tot 6 afh. van bandbreedte)

Moest dat even opzoeken maar het is nog waar ook, ze bieden geen opnames aan omdat de boxen bijna op zijn en het cloud platform is uitgesteld tot nader orde. Wat een blamage als provider zijnde.Ā 


Hi @Jbijker! Welkom op het Forum van KPN! Goed dat je ons hebt weten te vinden.Ā Voor ik inhoudelijk iets zeg wil ik iets aanstippen over het gebruik van het Forum. Dit is een Forum waar klanten van KPN met elkaar in gesprek gaan en elkaar adviezen geven. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar weet dat iedereen mag schrijven wat diegene wil (onzeĀ huisregelsĀ in acht nemend). Hierdoor leren we vaak alleen maar van elkaar.

Om in te gaan op jouw vraag: je krijgt niet standaard nieuwe ontvangers bij een verlenging van jouw thuisabonnement. Dit gebeurt enkel wanneer je wisselt van de normale HD-kwaliteit naar het 4K-pakket, of juist andersom. Je krijgt dan andere ontvangers omdat de 4K-ontvangers alleen beschikbaar zijn bij het 4K-pakket. Heb je dus nu HD en ga je naar het 4K-pakket? Dan krijg je 4K-ontvangers. Heb je nu het 4K-pakket en ga je naar de normale HD-kwaliteit? Dan zul je jouw 4K-ontvangers inruilen voor HD-ontvangers.

We waarderen jou als klant en zijn blij met je, net als met al onze andere klanten. Hierom doen we altijd ons uiterste best het beste netwerk en goede diensten te leveren, precies waar onze klanten voor betalen. Dit houdt echter niet in dat we apparatuur gaan omruilen die het nog goed doet of zonder andere aanleiding hiervoor. Mochten er in de toekomst problemen zijn met de diensten dan weet je ons te vinden. We helpen je graag aan een oplossing!


Reageer