Skip to main content

Waar blijft mijn nieuwe tv ontvanger potverdorie.. enige maanden Geleden al gebeld met kpn dat mijn tv ontvanger waardeloos functioneerde, maar daar kon kpn volgens de medewerker niets aan doen,we kunnen niet zomaar een tv ontvanger omruilen want eerst meerdere malen bellen met een foutmelding, echt serieus??........ nou gisteren was het zover hoor..die *** tv ontvanger die al waardeloos werkte doet het niet meer en nu mag ik eindelijk een nieuwe tv ontvanger ontvangen...jippieeeeee....alsof ik een klein kind ben. Volgens de medewerkster gisterenochtend zal ik vandaag of morgen  de nieuwe tv ontvanger ontvangen, nou niet dus want in mijn KPN staat de bestelling nog niet eens geregistreerd! Waardeloos dit en ik eis vandaag een nieuwe tv ontvanger,ik heb meerdere malen gebeld dat mijn tv ontvanger waardeloos werkte en daar hebben jullie niets mee gedaan, zorg ervoor dat ik vandaag mijn tv-ontvanger aan kan sluiten KPN!

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt. Bericht ook aangepast conform de huisregelsHoud je hier aan.

Welke KPN tv ontvanger heb je momenteel @Avnt ?

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😊😉

 

En had je gebeld met 0800-0402? (gratis nummer).


Jammer dat @Avnt niets meer van zich heeft laten horen.😣