Skip to main content

ik kijk gewoon een uitzending terug, masterchef en krijg soms in beeld dat vooruitspoelen niet mogelijk is, maar ik raak geen knop aan, en krijg wel dat bericht in het scherm als error.

Irritant en dan blijft het beeld hangen. moet ik weer opnieuw kijken vanaf het begin.

raar hoor !

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Zelf gemaakte opnames kan je vooruitspoelen.

Terugkijken kan je niet vooruitspoelen. 


ik heb geen terug spoelen abbo..

gewoon als ik tv kijk op internet https://tv.kpn.com/

daar als ik daar kijk krijg ik soms , dat ik niet vooruit mag spoelen terwijl ik geen knop aanraak.

Witte modem en klein zwart kastje voor tv

 

laat maar, maar gebeurd soms en dan stopt de video. beetje irritant, weet niet waarom die dat doet.

binnenkort stap ik over naar Delta provider (glasvezel)

dus laat maar, maar als andere mensen hier ook last van hebben.. dan wel graag een oplossing

(weet ook niet wanneer delta helemaal klaar is, kan nog wel maanden duren)


Wat is een terug spoelen abbo?

 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

Bij terugkijken (dat heeft iedere KPN klant) kan je inderdaad niet vooruitspoelen. 


Dat snap ik maar u snapt niet wat ik bedoel, Laat maar.

ik snap dat het niet kan ! maar ik krijg dat in beeld als ik niks doe !

 

 

LAAT maar. maakt niet uit welk kastje ik heb. als u al niet begrijpt wat ik bedoel.

 

tot ziens. reageren hoeft niet meer.


Hi @Jørn, We denken graag mee. 

Het kan soms voorkomen dat iemand niet snapt wat er bedoeld wordt, daarom vragen we door. Het is goed bedoeld. 

Als ik het goed begrijp krijg je die melding in beeld terwijl je helemaal niets doet met de afstandsbediening, klopt dit? Het lijkt er dus op dat of de afstandsbediening een verkeerd signaal uitstuurt of dat de ontvanger dit uit zichzelf doet. 

Zou je alsnog willen aangeven welke ontvanger je precies hebt? Het model kun je aan de onderkant vinden. 


ja snap dat het goed bedoeld is, maar ik bedoel laat maar als in laat maar, hoeft niet het probleem op te lossen, nee ik zit niet achter de tv, maar internet, ik doe niks met mijn muis en ook niet met mijn keyboard en toch krijg ik soms in beeld: dat vooruitspoelen niet mag.

beetje raar, hoop dat ik eind dit jaar op Delta zit.

 

groet, Jørn


Duidelijk. Wat gebeurt er als je een andere browser probeert? Mocht ik nog mee mogen denken. 


Heb zo vaak het probleem dat ik niet vooruit mag spoelen terwijl ik nix doe maar als ik de bovenstaande reacties en problemen lees dan zie ik geen oplossing ook ik heb een aanbod gekregen voor glasvezel van T Mobile al mijn producten heb ik van de KPN maar dat gaat veranderen