Skip to main content

Hallo,

Ik krijg om de haverklap een melding dat er een nieuwe update is, voer deze ook telkens uit maar even later komt er  weer een nieuwe melding.

Er lijkt dus iets fout te gaan.

Iemand een idee wat aan de hand is en wat ik kan doen?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Bart.

 

@Bart045,  dit is al de tweede keer in twee dagen dat ik deze klacht hier lees....dit lijkt een bug te zijn, heb er zelf geen last van, maar misschien dat een moderator hier dit op kan pakken, @Marcia_ bijvoorbeeld?


@Ratonesque hartelijk dank voor de reactie!

Ik zal @marcia om hulp vragen...

 


Met een beetje geluk ziet ze het wel. Of anders het @TV Apps Team?


👍


Over wat voor melding gaat het trouwens? Een bericht over herstarten (dan is de update feitelijk al geïnstalleerd), of iets anders?

 

KPN TV+ Box: herstarten na update.

En welke versie laat je TV+ Box nu zien? Zie tandwieltje rechtsboven voor Instellingen » Informatie. (Dat zou vandaag KPN TV+ firmware 0.23.4 en KPN TV+ app 1.118.2 moeten zijn.)

Via Instellingen » Apparaat » Apparaatvoorkeuren » Over kun je eventueel zelf op updates voor beide controleren.


Beste Arjan,

Firmware was hetzelfde maar KPN TV+ app bleef op 1.115.6 staan.

Heb vervolgens je advies opgevolgd om zelf op updates te controleren en KPN TV+ app staat nu ook op 1.118.2, dus ik hoop dat het probleem hiermee opgelost is.

In ieder geval hartelijk dank voor je (gouden) tip!

Met vriendelijke groet,

Bart.


O, @Bart045, de update was dus nog NIET geïnstalleerd...ja, dat verklaart het dan.


@Bart045, mooi dat het opgelost lijkt. Voor toekomstige lezers/KPN: wat voor melding kreeg je? Misschien een rood belletje rechtsboven (sinds deze update is dat een envelopje)?


Een rood belletje, is nu inderdaad veranderd in een envelopje.

Nogmaals hartelijk dank!