Skip to main content

Ik krijg dit niet uit beeld

Ā 

Beste @GettyĀ 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met ITV online: https://tv.kpn.com/Ā heb je eens met de muis gewoon even op het beeld 1 klikje gegeven? Dan zou die uit het beeld moeten verdwijnen, welke browser gebruik je? Heb je de cookies en history (geschiedenis) eens leeggemaakt in de webbrowser?


Beste Dennis,

Met muis op t beels klikken gaat het niet door uit beeld. Ik gebruik chrome als browser, en de cookies leegmaken dat ga ik nog proberen. De app van itv werkt zowieso niet op chromebook?


Hoi @GettyĀ en welkom op het forum! Is het met het verwijderen van de cookies gelukt? De iTV app zou ook op de Chromebook moeten werken, dus die kun je ook nog testen mocht het via de browser niet lukken. šŸ™‚


Nee ook met verwijderen van cookies niet gelukt

Ā 


Hmmm, wat als je het scherm minimaliseert en weer maximaliseert? Zit er een muis aangesloten toevallig? Zo ja, koppel deze dan los,Ā beweeg de touchpad heen en weer en laat vervolgens los. Na een poosje moeten de knoppen dan verdwijnen, lukt het hiermee wel? Heb je de app ook al geprobeerd?Ā 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat de app werkt op de Chromebook en je daardoor geen last meer hebt van dit probleem. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat het gerust weten!Ā 


Nee dat lukt ook niet geen muis op aangesloten en mini en maximaliseren is ook nietĀ  de oplossing. App ga ik nog proberen


Reageer