Skip to main content
Vraag

Krijg opnemen balkje als ik pr wil terugkijken

• April 5, 2026
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Beste mensen. 

Ik kan geen pr terugkijken.

Als ik dat wil krijg ik het blakje opnemen 

Wat is er aan de hand

Vriendelijke groeten 

Fam louwerse 

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 5, 2026

Beste ​@louwerse welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

wat is pr ?

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • April 5, 2026

Wat is pr? Programma? ​@louwerse 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 5, 2026

Hallo ​@louwerse ,

Niet alle programma’s zijn terug te kijken. Op https://www.kpn.com/televisie/zenders kun je zien welke zenders terug te kijken zijn - te filteren op terugkijken. Programma’s zijn zeven dagen lang terug te kijken.

NB. Niet alle programma’s op deze zenders zijn terug te kijken, de zenders beslissen zelf zelf welke dat zijn. Helaas is dat voorafgaand aan uitzending niet te zien in de gids. Op de NPO-zenders zijn meeste buitenlandse films en series uitgesloten; op RTL vaak filmpremières; op BBC NL enkele nachtelijke herhalingen.

En bij veel buitenlandse zenders heeft KPN niet de rechten voor het kunnen terugkijken van programma’s. Zoals de Vlaamse zenders, de Duitse zenders en en aantal BBC-zenders.  

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@louwerse, welkom op de community. Je hebt al een aantal vragen en uitleg gekregen zo te zien. Weet je daarmee hoe het zit? Of kunnen we verder met je meedenken?

Kan je er in dat geval meer over vertellen? Naast de al gestelde vragen ben ik ook benieuwd of je dit bij een bepaalde zender of uitzending merkt.

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.