Skip to main content

Ik krijg steeds een melding op mijn tv van iemand die probeert in te loggen met zijn iPhone ene waffa.  Ik druk dan consequente op annuleren maar het blijft erg storend omdat ik zo het programma wat ik aan het kijken ben opnieuw op moet starten. Wat kan hieraan gedaan worden?  

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Ik krijg steeds een melding op mijn tv van iemand die probeert in te loggen met zijn iPhone ene waffa.  Ik druk dan consequente op annuleren maar het blijft erg storend omdat ik zo het programma wat ik aan het kijken ben opnieuw op moet starten. Wat kan hieraan gedaan worden?  

Hallo @Rexie07 Bluetooth uitzetten, dat moet een van de buren zijn, want Bluetooth reikt niet verder dan ongeveer 10 meter, hoeft geen boze opzet te zijn, maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, dus gewoon even een week Bluetooth uit op de tv 


Hi @Rexie07, ik sluit me aan bij wat JanD aangeeft, iemand zal (per ongeluk) via Bluetooth proberen te verbinden. Wellicht hebben jullie tv's ongeveer dezelfde naam. Wellicht lukt het om jouw tv een andere Bluetooth naam te geven zodat het voor de buren duidelijk is dat ze jouw tv écht niet moeten hebben 🙂