Skip to main content
Beantwoord

Krijgt de Arris VIP5202 ook andere zenders, of alleen de TV+ ontvanger?

• June 17, 2023
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Goedemiddag krijg de 5202.Arris 4k ook nieuwe zenders of deze keer niet dat het gewoon bij het oude blijft. Hoopt nog steeds HD glas op 1.😀👍

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ha @cornelis48, fijn dat je nog steeds zo tevreden bent over de Arris 5202! Of en wanneer de HD glas zenders op 1 komen bij andere ontvangers is nog niet bekend. Daar kan ik je dus niet verder bij helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• June 17, 2023

Hallo @cornelis48 het zenderpakket is op iedere decoder in de basis gelijk, misschien dat bij een volgende update de ‘glas’-zenders dan ook verplaatst worden naar kanaal 1 enz.

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • June 17, 2023

Ikzelf hoopt het al heel lang glas zenders op een op de 5202.Arris 4k. decoder ik blijf voorlopig lekker deze decoder gebruiken het is een topper die 5202.Arris 4k decoder weinig of geen last van storing. 🙂👍

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @cornelis48, fijn dat je nog steeds zo tevreden bent over de Arris 5202! Of en wanneer de HD glas zenders op 1 komen bij andere ontvangers is nog niet bekend. Daar kan ik je dus niet verder bij helpen!