Skip to main content

Hier precies het zelfde... na 1 uur aan de telefoon en een paar keer in de wacht word er gewoon opgehangen ( dit was gister ) 

Vandaag het zelfde na 37 minuten  in de wacht gezet en werd er opgehangen... echt belachelijk. Als ze niet weten hoe te helpen wordt er opgehangen ? Zo lijkt het

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Inmiddels vanalles geprobeerd, er is wederom een nieuw tv kastje geleverd.

Deze werkt nu.

Toch geen mail dat hij bezorgd was bij afhaalpunt.

Ik hoefde de andere niet in te pakken maar kon het gewoon afgeven.... niet dus.. 😬

Er zou de volgende dag na levering iemand bellen over hoe nu verder en er zou een service monteur komen om alles door te meten en te kijken of we het steeds terug komende probleem op te lossen... helaas niemand gebeld 😰 KPN 

Ik ben al zo lang trouwe klant...... dit is echt slecht..


Het is blijkbaar super druk. Kunnen we je hier helpen?


Hier willen wij u ook helpen en anders kunt u proberen de chat te gebruiken.

 


Thanks Jeroen en Joep voor het snelle reageren! Ik heb een eigen topic voor je aangemaakt @Geen beeld op mijn TV, omdat er anders twee topics door elkaar heen lopen. 
Ik kijk graag even met je mee, om te zien wat mijn collega's hebben uitgespookt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer