Skip to main content
Beantwoord

Kun je bij KPN de reclames doorspoelen als je van "Terug Kijken" gebruik maakt?

• September 19, 2025
  • 7 reacties
  • 200 keer bekeken

Hallo

Ik heb op dit moment al internet van Kpn en kijkt tv middels NLziet op mijn Nvdia mediaplayer. NLziet werkt al een tijd niet goed en denk erover om over te stappen naar tv van kpn.

Als je programma's terugkijkt kun je dan de reclames doorspoelen?

Ik vraag mij af als ik tv van Kpn erbij neem of er dan nog een leuke korting op te krijgen is?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Yep123, een goede vraag. Er zit inderdaad een verschil tussen terugkijken en opnemen. JanD legt dit goed uit, waarvoor dank. 

Beste ​@Yep123 bij KPN kun je tot een week terugkijken, maar je kunt de reclame bij terugkijken niet doorspoelen.

Als je het opnemenpakket neemt en je kijkt dan een opgenomen programma terug, kun je de reclame wèl doorspoelen.

Het forum, voor en door klanten, gaat niet over prijzen.

Dan kun je het beste even bellen met 0800 0402, X, Facebook of Instagram.

Als toevoeging hierop, je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons maken. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 19, 2025

Beste ​@Yep123 bij KPN kun je tot een week terugkijken, maar je kunt de reclame bij terugkijken niet doorspoelen.

Als je het opnemenpakket neemt en je kijkt dan een opgenomen programma terug, kun je de reclame wèl doorspoelen.

Succes.

• Auteur
  • Topper
  • September 19, 2025

Thanks

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 19, 2025

Thanks

Graag gedaan.

• September 19, 2025

Korting kun je vergeten denk ik. Je kunt tv bij KPN per maand in of uitschakelen. Dus je kunt het 1 maand proberen. En als het niet bevalt, dan zet je het de volgende maand gewoon weer uit.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 21, 2025

Hi ​@Yep123, een goede vraag. Er zit inderdaad een verschil tussen terugkijken en opnemen. JanD legt dit goed uit, waarvoor dank. 

Als toevoeging hierop, je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons maken. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 21, 2025

Als je contractvrij bent kun je mogelijk gebruikmaken van een verlengaanbod voor je internet abonnement met korting, zie https://www.kpn.com/internet/verlengen

Overigens hangt het van de zender af of je reclames al dan niet door kan spoelen bij terugkijken.  Op de meeste commerciële zenders niet, maar bijv Paramount channel, Discovery, NatGeo en BBC NL dan weer wel.

• Auteur
  • Topper
  • September 21, 2025

Heb de decoder al binnen, fijne box, al mijn apps draaien er goed op o.a. Kodi. Ik maak gebruik van een 3.1 opstelling mbt geluid, de receiver is van Denon. De tv box, de lg tv en de Denon kan ik met de Kpn afstandsbediening bedienen, de logitech kan dus de deur uit.

Eerder keek ik lineaire tv middels Nl ziet op mijn mediaplayer, het geluid was niet digitaal maar prima, Nl ziet ondersteund geen dolby digital geluid. De Kpn box doet dat wel met tv kijken, iedergeval de Nederlandse zenders. Ik vind het geluid niet top, zware stemmen worden al gauw "dof" moelijk te verstaan. De box is middels hdmi verbonden met de receiver.