Skip to main content
Beantwoord

kwaliteit

  • April 7, 2020
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Waarom staat er bij best mogelijke kwaliteit HD standaard en geen 4K ?

Beste antwoord door Noordzee

Omdat er op dit moment maar drie zenders te zien zijn in 4K. En dat zijn nu niet bepaald de meest belangrijke zenders. Zolang de belangrijkste zenders alleen in HD worden doorgegeven, is HD in de praktijk de best mogelijke kwaliteit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 7, 2020

Omdat er op dit moment maar drie zenders te zien zijn in 4K. En dat zijn nu niet bepaald de meest belangrijke zenders. Zolang de belangrijkste zenders alleen in HD worden doorgegeven, is HD in de praktijk de best mogelijke kwaliteit. 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Rzwerus, welkom op het forum!  :blush:  
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!