Skip to main content
Beantwoord

Kwaliteit van Canvas ontzettend slecht

• August 29, 2022
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik ben overgegaan van Ziggo, naar XS4ALL en daarna gedwingen naar KPN. Sindsdien komt het te vaak voor dat Canvas onacceptabel slecht is. Andere zenders hebben dat niet maar Canvas wel. Hoe kan dat

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Ed Emmen . Welkom op het forum.

Ik heb Canvas ook even opgezet en de beeldkwaliteit is hier prima.  Kun je, als de storing weer voorkomt, datum en tijdstip noteren?  Kun je ook omschrijven wat er precies gebeurt met het beeld?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

cornelis48
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 29, 2022

Goedeavond beste dat ligt aan de striem die aan geleverd wordt door canvas zelf. Daar kan kpn niets aan doen helaas. 🤔

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 30, 2022

Hmm, wat jammer dat je dat zo ervaart.

Maar…., omschrijf 'slecht’. Want ik heb 'm (30) nu even aan en beeld en geluid zijn perfect.

Slecht beeld? Plaats eens een foto.

Met de overgang van xs4all naar kpn is NIETS veranderd met het tv signaal. Dat is nog helemaal hetzelfde. Aan die overgang kan het dus niet liggen.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 2, 2022

Hoi @Ed Emmen . Welkom op het forum.

Ik heb Canvas ook even opgezet en de beeldkwaliteit is hier prima.  Kun je, als de storing weer voorkomt, datum en tijdstip noteren?  Kun je ook omschrijven wat er precies gebeurt met het beeld?