Skip to main content

Beste, ik heb 1 vraag, wanneer wordt het TV &@*#$^@& programma gestopt?? Ik word strontziek van de reclame voor onnozele en programma’s. Is dit nu waar mijn kijkgeld (achterbaks) naar toe gaat???

Hou de eer aan je zelf en lever eens wat fatsoelijks op TV.

Het tactisch spel van Eurosport om via Disney channel voor extra geld sport laten zien, is een voorbeeld van zakelijk machtsmisbruik. Waarom kan Ziggo wel andere sporten laten zien en KPN niet???

 

 

Admin: bericht aangepast in verband met de huisregels.

Hoi @Troebelejoep en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt. In verband met de huisregels heb ik je bericht wel wat aangepast. Om in te gaan op je vraag; als provider hebben wij geen invloed op wat de zenders besluiten uit te zenden, we zijn slechts een doorgeefluik. Persoonlijk ben ik ook geen fan van reclames maar dit is niet iets wat je bij je provider aan moet kaarten, dan zou je de zenders hier zelf eens op aan moeten spreken. Het feit dat Ziggo ook andere sporten uit kan zenden, komt omdat ze daar de rechten voor hebben aangekocht. Als je deze zenders via een andere provider wenst te ontvangen, dan heb je het extra zenderpakket Ziggo Sports nodig.