Skip to main content

Wat zou ik graag als Limburgse wonend in het westen naar L1 TV kijken....waarom kan dat niet ??? Woon in zuid Holland maar krijg wel omroep Gelderland, omroep Friesland, zeelamd Utrecht, Brabant nh en Gelderland …

Dus een verzoek : Graag L1 opnemen ,er zullen veel mensen blij zijn ermee. Kpn zorgt toch voor iedereen......

Kijk eens naar dit topic Geen L1 TV


Bedankt voor de tip.

Als je glasvezel hebt in Friesland kun je wel L1 kijken, is toch vreemd en anders niet

 

Maar ga toch een officieel verzoek indienen waarom Telfort nu K P N deze zender niet uitzendt. We wonen toch in een klein land maar wat heb ik aan Zeeland en Friesland terwijl ik een Limburgse ben…

Misschien een keuze mogelijkheid invoeren , kies je 5 regionale zenders....


KPN voert jaarlijks in de periode mei-juni-juli zenderwijzigjngem door. Daarbij wordt gekeken naar de populariteit van een zender in combinatie met de te maken kosten voor doorgifte. Ik kan mij voorstellen dat er boven de grote rivieren niet heel veel belangstelling is voor deze zender. Natuurlijk zijn er voldoende belangstellenden, maar dat geldt ook voor ander zenders. KPN moet toch een keuze maken. Er is geen ruimte voor alle mogelijke TV-zenders.

 

Wijziging regionale zenders

De regionale zenders kan je per 4 juli 2017 alleen nog ontvangen van je eigen provincie en de aangrenzende provincies. 

 

 

Alle regionale zenders die je kunt kijken van provincies die niet grenzen aan Zuid-Holland is puur meegenomen. Het alternatief is om deze zenders te bekijken via internet. Zo is L1TV te bekijken via :

 

https://l1.nl/l1-tv/

 


De regionale zenders kan je per 4 juli 2017 alleen nog ontvangen van je eigen provincie en de aangrenzende provincies. 

Volgens mij zit zuid Holland niet aan Friesland vast of mis ik iets?


Nee, je hebt dus geluk dat je wel Friesland kunt zien. Puur meegnomen. 


Dus geen plaats is niet waar .…

Vindt het heel jammer, tot een jaar terug zonden ze nog gewoon uit ongeacht waar je woonde . Bedankt in ieder geval voor u reactie en tips 


Graag gedaan,

Het verschil met 2017 is dat er nu veel meer zenders in HD worden doorgegeven en dat kostbandbreedte. 


Ik heb de oplossing gevonden.  Download de app quick cast op je mobiele telefoon.  Vanuit deze app kan je alle zenders chroniseren met je tv , dus ook L1!!!!  Super blij nu 

Geniet van de carnaval nu ....👌😃


Hoi @Pip15, welkom op het forum. De lokale zenders zijn inderdaad niet allemaal beschikbaar zoals al is aangegeven. Gelukkig heb je het op een andere manier kunnen vinden, zodat je de zender toch kunt kijken :slight_smile:


Er zijn zoveel pakketten die je kan kiezen waarom ook niet één pakket voor alle regionale zenders @Jasper ???


Dat is niet een keuze die ik kan maken zoals je je voor kunt stellen :slight_smile:  Ik ga het doorgeven, zodat het meegenomen kan worden als het zenderpakket onder de loep wordt genomen. 


Dit gaat niet over digitenne, staat wel in de afdeling digitenne.