Skip to main content

Als ik een programma die ik heb opgenomen duurt het lang voor dat ik hem kan bekijken. Als ik dan naar de NPO app ga en kan ik hem al wel zien. Ik begrijp dat het anders werkt dan thuis.

Mijn vraag dus waarom moet ik zo lang wachten na dat het live programma is af gelopen voor ik het via mijn opnames kan bekijken.

Hoi @Michiel1, als ik het goed begrijp duurt het langer voordat je gemaakte opnames kunt bekijken als je dat online probeert, vergeleken met thuis via de tv-ontvanger. Klopt dat? 

Extra toevoeging: Zo ja, dat klopt. Op de tv-ontvanger kan je een opname al terugkijken terwijl de opname nog loopt. Via de itv app kun je de opname pas terugkijken zodra de opname helemaal is opgenomen. Aangezien we 15 min extra opnemen nadat een programma is afgelopen, kun je vanaf dat moment pas de opname starten vanuit de iTV app

Je geeft aan dat 't lang duurt voordat je de opname bekijken kan, hoe lang is dat als je het uitdrukt in tijd? Via wat voor apparaat (merk en type) heb je online de opname geprobeerd te bekijken, en was dat via tv.kpn.com in een browser of via de iTV online app? Ik ben ook nog benieuwd of het verschil maakt als je het via een ander apparaat probeert. Hoe meer informatie en details je deelt, des te gemakkelijker het wordt om met je mee te denken 🙂 Zowel voor mij als moderator als voor andere forumbezoekers.