Skip to main content

De opname van de serie manhunt2 op de VRT ging prima tot aan de ontknoping van deel 2. Deze hebben we nu gemist. De opname toont helaas op het eind gebreken die ik nog niet eerder ben tegengekomen. De opnametijden  waren in orde, er was meer dan genoeg opnametijd over. De laatste 25 minuten van de opname gaven een zwart beeld te zien zonder geluid. Mijn vraag is of het mogelijk is dat er bij de opname bij KPN "in de cloud” iets is misgegaan? Is hier door KPN nog iets aan te doen?

Hallo @ppww , wanneer is die opname gemaakt? Was dat misschien zo’n twee weken geleden?
Op vrijdagavond 17 december tussen 22:00 en 02:30 uur was er een storing in de aanlevering van een flink aantal zenders: 

Opnames die gemaakt zijn tijdens de storing en de functionaliteit Terugkijken kunnen niet meer hersteld worden.


Dit was inderdaad twee weken geleden op het genoemde tijdstip, vermoede al zoiets, alleen jammer dat er niets aangedaan kan worden. Bedankt voor de snelle reactie.


Dit was inderdaad twee weken geleden op het genoemde tijdstip, vermoede al zoiets, alleen jammer dat er niets aangedaan kan worden. Bedankt voor de snelle reactie.

 

Misschien heb je geluk en helpt het volgende:

Kan je nog via “programma gemist” terugkijken?

Ga naar de Gids en ga terug naar de datum en zender. 

Als er een groen “cirkeltje” staat, kan je hem alsnog terugkijken. 


Helaas is geluk hiervoor niet genoeg @joop2011 .

Terugkijken kan maar tot 7 dagen in de Gids. Maar in dit geval zou het sowieso niet werken. Omdat er een storing in de aanvoer was, zijn de uitzendingen dus niet ‘opgenomen’ op de KPN servers.


Aflevering is te vinden op de site Dailymotion : Manhunt S02E04


Op de Belgische zenders is terugkijken helemaal niet mogelijk. 

Er was die periode helemaal geen aanvoer van zo'n 40 zenders. Dus ook niks opgenomen voor opnemen pakket en terugkijken. 


Klopt Peter, dat had ik maar weggelaten, gezien er in dit geval überhaupt niets was om terug te kijken.


Dank je wel Ellie 84, voor de verwijzing, heb ik toch nog het einde gezien van Manhunt.