Skip to main content

Afgelopen weken hebben we met plezier het eerste seizoen van Broadchurch , aflevering 1 tot en met 7 ,  uitgezonden via BBCFirst , kunnen bekijken via de terugkijkfunctie , maar nu kunnen we de laatste aflevering ineens niet terugkijken ( geen groen pijltje) !  De afleveringen werden steeds in de nacht van woensdag op donderdag uitgezonden en wij keken dan op donderdagavond.  Maar nu lukt dat dus opeens niet meer. Heel vervelend, want de laatste aflevering volgt natuurlijk de ontknoping !

Wat is hier de reden van ?

Dat zal een fout zijn geweest in de aanlevering. Helaas kan ik ook geen herhaling hiervan vinden.

Ik had dit seizoen al in 2019 gezien, dus verder niet gekeken of opgenomen.

Heb je niet het opnemenpakket? Voor deze te laat, maar daarmee voorkom je deze ellende.

Seizoen 1 t/m 3 schijnt bij Disney+ beschikbaar te zijn. (bron)


Dank voor je reactie . Nee, ik kan ook geen herhaling vinden, jammer genoeg.   Het opnemenpakket heb ik niet; ik kijk weinig series e.d. dus is niet zo aan me besteed.  Maar in dit geval wel jammer dat we nu nét de laatste aflevering niet konden zien .


Hi Aione, welkom hier.

Oeii, net de ontknoping ook!

Als ik het goed begrijp gaat het om de aflevering van donderdag 1 december 03:15 die je niet terug kunt kijken. Ik heb dit nagevraagd bij onze technische mensen, dus ik wacht hun reactie even af. 


Dank , Alex , voor je snelle reactie! Ja, het gaat om de aflevering die je noemt , dat is ook de enige, het wordt niet herhaald, maar dat was bij alle andere afleveringen hetzelfde.  Ben benieuwd of de technische mensen er iets over kunnen zeggen. Ik wacht het af !


Dank , Alex , voor je snelle reactie! Ja, het gaat om de aflevering die je noemt , dat is ook de enige, het wordt niet herhaald, maar dat was bij alle andere afleveringen hetzelfde.  Ben benieuwd of de technische mensen er iets over kunnen zeggen. Ik wacht het af !

Het kan zijn dat wij voor bepaalde series/films niet de rechten hebben om het terug te laten kijken. Als je de andere afleveringen niet terug kon kijken gok ik dat dit het geval is. Ik kom hier dus nog op terug zodra ik meer weet. 


@Alex_P . Alle afleveringen konden tot nu terug gekeken worden.

Wat TS bedoeld is dat er niet herhaald wordt. Maar terug kijken was gewoon mogelijk met de eerdere afleveringen. Nu met de laatste ineens niet.


@Alex_P , het klopt wat @PeterG  zegt.  We hebben alle 7 afleveringen terug kunnen kijken , maar nu opeens kunnen we dus aflevering 8 niet terugkijken.   Alle afleveringen werden uitgezonden ‘snachts ( van woensdag op donderdag) rond een uur of 3  en dan keken wij donderdag 'savonds via de terugkijkfunctie.


@Alex_P, het klopt wat @PeterG  zegt.  We hebben alle 7 afleveringen terug kunnen kijken , maar nu opeens kunnen we dus aflevering 8 niet terugkijken.   Alle afleveringen werden uitgezonden ‘snachts ( van woensdag op donderdag) rond een uur of 3  en dan keken wij donderdag 'savonds via de terugkijkfunctie.

Dank voor de toevoeging, neem ik mee. 


Het is helaas niet meer terug te kijken! Het was een restrictie vanuit de zender, dus is het ook niet mogelijk om terugkijken alsnog aan te zetten. 😔


Blijft toch raar. 1 t/m 7 wel met terug kijken maar de laatste, 8, niet….

Donderdag, zelfde tijd, begint serie 2. Opnemen dus! Aione.


Dank Marcia, voor de reactie.  Ik ben het met PeterG eens; vreemde keuze van BBCFirst om opeens bij de laatste aflevering niet de mogelijkheid van terugkijken aan te bieden.  Jammer voor ons, misschien dat ik de serie ( 3 seizoenen) nog eens voor een prikje op dvd aanschaf.  Het opnemenpakket van KPN heb ik niet, en is w.s. ook niet zo aan ons besteed. We kijken weinig series e.d. en de kosten zijn dan toch weer 5 euro per maand erbij.   


Het is voor de dvd box met alle 3 de seizoenen inderdaad niet zo prijzig. Maar € 29,99.


Klopt, had ik ook gezien. Maar op Marktplaats worden seizoen 1 en 2 samen aangeboden voor  7,50 euro  ( alleen zit je dan nog wel met verzendkostenerbij )

 


…. en heb je seizoen 3 ook nog niet.


Ha.. ik heb  intussen  een box met seizoen 1,2 én 3 gevonden in eigen woonplaats , voor 10 euro ! Dat ga ik w.s. wel doen. Kunnen we even vooruit met kijken.  Bedankt voor het meedenken.


Dat is heel mooi zeg! Het is een waanzinnige serie. Het 3de seizoen heb ik via Netflix gezien en dat was ook te gek. Helaas heeft Netflix de 3 seizoenen maanden geleden verwijderd.

Het is nu bij Disney+. Maar ik blijf niet bezig om streamingdiensten te nemen.