Skip to main content

Uitgerekend de LAATSTE afl. (9) van de LAATSTE serie (6)  is mislukt (bbc first 17 maart 10:40). Volgens de gids is ie opgenomen (Rv). Maar hij blijft maar hardnekkig in de lijst GEPLAND staan en dus niet af te spelen.

Ben er nog lang niet aan toe, nog zeker 15 eerdere afleveringen te gaan. En om ze er nou doorheen te jassen de komende paar dagen om binnen 2 (!) dagen alles nog in volgorde te kunnen zien… 

Not happy.

Verzoek om 'm (desnoods handmatig) alsnog van Gepland naar Opnamen over te hevelen.
Bovendien is mijn lijst Gepland dan ook weer netjes.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @PeterG . De opname lijkt dus mislukt? Heb je ook even via itv online gecontroleerd? Hoe is de status daar?

(voor de zekerheid ook nog even een herstart van de tuner)


Herstart hielp gisteren niet. 

Maar tot mijn stomme verbazing staat ie nu, 6 dagen na dato, WEL in (gemaakte) opnamen. En is af te spelen. Kan ik met een gerust hart de serie vervolgen en afkijken! :ok_hand_tone3: :smiley:

Opgelost naar het zich laat aanzien. (lijkt me toch dat “iemand” aan de knopjes moet hebben gezeten...)

N.B. online stond ie ook bij gepland. Maar waar ie online ook staat: Opnamen van BBC First zijn (jammer genoeg) alléén via de decoder te bekijken.


@PeterG   Hallo Peter , wij hadden afgelopen donderdag ook de schrik  van het “missen” van de laatste aflevering .

stond tot gistermorgen nog ingepland
Lijkt donderdag toch opgenomen te zijn maar stond niet in de lijst.Met terugkijken aflevering toch kunnen zien

Uit/aanzetten vd ontvanger , software verwijderen , niets hielp.

Sinds vanmorgen is de geplande opname nu een uitgevoerde opname.

Behalve het menu wordt ook sinds Augustus 2020 (!) het achterliggende Iptv platform “vervangen” /vernieuwd.

Sinds die tijd hebben de klanten van KPN al die talloze updates  in de praktijk mogen testen.

En het nieuwe platform is nog steeds niet klaar , daarom moet de software 2x worden geladen.

Mooie serie dat Dowton Abbey , echt iets waar de Engelsen zo goed in zijn.

Binnenkort start weer een nieuw seizoen Call the Middwife  ,


@Oberon 5. Ik vermoedde wel dat het een meer algemene dan individuele storing met deze aflevering was. Dank voor je reactie derhalve.

Nota Bene: al het '’donkere'’ menu geprobeerd? Veel rustiger aan de ogen dan dat felle blauwe. Zie onder instellingen → tv-menu.