Skip to main content

Goedenavond,

Enkele weken geleden heb ik mijn 2e TV ontvanger opgezegd.

Enkele dagen later heb ik een retourdoos ontvangen en daarin de ontvanger teruggestuurd,heb daar ook een ontvangstbewijs van.

Week later kreeg ik een herinnering om de ontvanger terug te sturen.Daar heb ik niet op gereageerd omdat deze reeds was verzonden.

Vandaag kreeg ik een mail met “laatste herinnering”.Dit klinkt nogal dreigend en ik vermoed dat er ergens iets niet goed gaat met de verwerking van de retourzending.Enig idee wat ik nu moet doen?

Hallo @Hansdefotograaf, hier gaat duidelijk iets niet helemaal goed. Je zou nog kunnen denken met die eerste herinnering dat het elkaar heeft gekruist, maar nu met die 2de brief is dat zeker niet het geval. Als je jouw profiel invult, noteer ik hier in alle systemen dat de apparatuur reeds retour is en kun je ook die laatste e-mail verder negeren! 


Dank je Jeroen,

Heb mijn profiel zojuist aangepast, hoop dat je zo voldoende info hebt!


Ik heb nu in onze systemen aangegeven dat jij de apparatuur reeds terug hebt gestuurd. Je zult niet meer lastig gevallen worden met verzoeken om dingen terug te sturen. 


Krijg dus net weer een brief met als titel “Laatste herinnering” binnen.

De berichten zullen elkaar wel gekruist hebben.

I.i.g: @Jeroen_dB ,bedankt weer voor je moeite!


Die brief is helaas dan enkele dagen eerder verstuurd :confused: . Vanochtend heb ik voor je aangegeven dat de apparatuur reeds retour is.