Skip to main content

Geeft deze fout code aan en internet knippert rood op het witte kastje

Welk modem heb je precies en om welke verbinding gaat het is dat glasvezel of een koperverbinding


Hoi @Buiting123, welkom op het forum!
Is het inmiddels nog gelukt de software te downloaden?
Ik zie meerdere topics hierover voorbij komen van 22 december en vermoed dat het een storing was!
Mocht het nog steeds niet werken kijk ik natuurlijk graag even mee!
Ik quote mezelf even:

 

  

Goedemorgen, welkom op het forum!
Is het in de tussentijd nog gelukt je ontvanger te updaten?
Helaas kunnen we deze updates niet via USB aanleveren hoewel dat wel een elegante oplossing was geweest. 
Aan de andere kant zal de oorzaak van dit probleem misschien ook andere problemen veroorzaken op deze ontvanger.
Als het nog niet gelukt is, zou je dan via de onderstaande stappen je ontvanger eens kunnen resetten?
 


Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?

Hieronder vind je de reset stappen als het menu niet beschikbaar is:

  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zien van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.

Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

4. Ga naar Software verwijderen].

5. Selecteer cSoftware verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren.

Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen.
 


 


Als ook dit het niet oplost, kun je dan toelichten hoe je TV ontvanger aangesloten zit op je experiabox? Heb je verder nog netwerkapparatuur of draadloze verbindingssets n gebruik?
Kun je dan ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik kijk graag even mee!

Â