Skip to main content

Met de pingtest komen we niet boven de 8mb download snelheid. Hierdoor loopt de tv vast. 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Met de pingtest komen we niet boven de 8mb download snelheid. Hierdoor loopt de tv vast. 

 

 

Hallo @Robbert Texel heb je een glas- of een koper-verbinding?

Wat is is abo-snelheid en welke snelheid meet je met 1 pc bekabeld verbonden aan de modem en verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen?

 


Zie hier een programma om dat perfect op een bekabelde tv te meten.😉

 

Als je echt maar 8Mb/s hebt, zet dan de KPN tv decoder op SD.

HD (gecomprimeerd) heeft ongeveer een bandbreedte van 7,5 Mb/s


Hoi @Robbert Texel, welkom bij ons op het forum. Net als Jan en Joop heb ik eerst ook meer vragen dan antwoorden voor je. Zou je de gestelde vragen kunnen beantwoorden? Dan kunnen we samen met je meedenken naar een oplossing 🙂


Beste mensen

We betalen voor 50 mb. KPN constateert ook dat er wat mis is. Maar ze doen er niks aan. 

weten jullie nog dart je dan iemand kon bellen.  Natuurlijk hebben we alle adviezen/opdrachten uitgevoerd.

Je word gewoon niet geholpen. ja je kunt een monteur laten komen maar die gaat het niet oplossen want de glasvezel stopt halverwege het dorp. dus waarom verkoop je 50 als het er niet is. of regel het

maar zoals ik al zij we betalen voor 50 mb en we krijgen tussen de 6 en 7,6 soms 8

vaak gaat de tv in storing omdat hij te weinig binnen krijgt maar als de tweede tv aan gaat is het klaar.

maar we betalen dus voor 2 tv's.

Natuurlijk is dit al verschillende keren ge communiceert met de KPN, dus de KPN kent het probleem ook door hun zelf geconstateerd maar er wat aan doen.


Bijzonder dat je wel twee tv's kan aanvragen, met zo'n lage bandbreedte zou dat niet mogelijk moeten zijn. Als uw adres op fourstack invoert, wat krijgt u dan te zien als maximale snelheid? 

 

Als u daar een hogere snelheid te zien krijgt (20+) zou een monteur best wat voor u kunnen betekenen, misschien is het koperlijntje naar uw woning wel defect waardoor de snelheid drastisch is verlaagd en kan dat gerepareerd worden.

Over het hussel 50 abonnement; uw betaald voor de limieten, dus hussel 50 is een snelheid tot 50 mb, hussel 100 is tot maximaal 100mb etc. Het betekend helaas niet dat dat te bereiken is. Ikzelf heb zo'n 20 a 30 mb op een mooie dag en heb ook hussel 50. Dit kunt u ook lezen in de algemene voorwaarden van KPN.


.


Zoals Ik_Hussel al zegt is de abonnementssnelheid inderdaad een tot waarde. Als er maar 30 beschikbaar is op het adres zal 50 nooit gehaald kunnen worden bijvoorbeeld. Of dat op jouw adres ook zo is weet ik niet @Robbert Texel, op je forumprofiel staan geen gegevens. Je kunt dat volledig invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan. Ook kan je de link die Ik_Hussel noemt gebruiken om het zelf te bekijken, dat is mogelijk makkelijker.