Skip to main content

Het lampje glas brand niet op het glasvezelkastje. Power en wireless zijn geel, internet rood en service oranje op modem.

Dat is niet goed. Wat je nog kunt proberen in dit geval is het glasvezelkastje 15 seconden spanningsvrij maken (stekker eruit). En dan er weer in. (Dit heeft wel eens geholpen maar is kleine kans). 
En anders moet hier een monteur voor aangestuurd gaan worden. 
Als je snel geholpen wilt worden kun je het beste even bellen met 0800-0402. 
En anders je profiel aanvullen met je gegevens (Dit is alleen te zien door een moderator van dit forum).
Dan zal een moderator je hier verder mee helpen. (Dit duurt alleen wat langer).


Goedemorgen @Andy groesbeek! Ik ben het eens met @DennisK86, zo hoort het niet te zijn. Ik zie nog geen ingevuld Forum profiel; is het al gelukt om contact op te nemen met onze klantenservice? Hoor het graag van je!


Morgen tussen 10.00-12.00 komt er een service monteur van kpn.


Ah, fijn! :fingers_crossed_tone4: dat het in één keer opgelost kan worden!​​​​​​


Probleem is vandaag opgelost. Nt kastje was al oud en vervangen door een nieuwe. Eveneens nieuwe rode kabel ontvangen omdat die niet meer vast klikte, maar steeds eruit viel. Prima service ontvangen. 


Ik ben blij om dat te lezen! :heavy_check_mark: Mooi dat het vervangen is, dan kun je er wat betreft weer tegenaan! 

Bedankt voor jouw terugkoppeling: altijd fijn om te lezen hoe het afgelopen is. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!