Skip to main content

De hele dag gaat het lampje van groen naar rood en dan weer groen zo gaat het de hele dag nu zet ik tv aan krijg foutcode 303 dit gebeurt regelmatig 

admin: eigen topic aangemaakt

Neem deze link even door  @Thea beek 

 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-303-842.htm#/


Goedemiddag @Thea beek en welkom op het forum :)

Excuses voor deze late reactie; berichten die we via deze weg ontvangen, beantwoorden we op volgorde van binnenkomst en het is momenteel nogal druk. Ervaar je op dit moment nog steeds hetzelfde probleem of is deze inmiddels verholpen? Mocht het probleem onverhoopt nog steeds spelen dan ben ik in eerste instantie vooral benieuwd naar hoe de tv ontvanger is aangesloten; gaat er vanaf de Experia Box een kabel rechtstreeks naar de tv ontvanger of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset?


Ik maak gebruik van rechtstreeks naar tv ontvanger


Check! Deze foutcode betekent dat er een probleem is tussen de tv ontvanger en de Experia Box. Heb je de kabel al eens vervangen? En zou je ook je forumprofiel voor me in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik vanaf deze kant ook met je mee gaan kijken.


ik heb al nieuwe kabels en een nieuwe experia box gekregen maar loopt steeds vast met code STB-NMC-400


Dankjewel @Thea beek . 

 

We krijgen meerdere meldingen binnen dat het live pauzeren leidt tot de foutcode stb-nmc-400.
We verzamelen nu zoveel mogelijk informatie om na te gaan waar het probleem precies ligt. 

 

Welke informatie hebben we van je nodig?

  • Op welk tv-ontvanger(s) ervaar je het probleem?
    - Type ontvanger
    - Serienummer (onderop)
  • Welke software versie van interactieve heb je?
    Te vinden onder: Menu → Instellingen → Informatie 
    Check HTML en NMC versie
  • Op welke datum en tijdstip trad het probleem op?
  • Bij welke zender(s) ervaar je dit probleem?